Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du i slekt med en kjendis?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-07, 21:16   #81
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du i slekt med en kjendis?

Ikke jeg men mannen

Gammel 05-03-07, 21:20   #82
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Åge Hareide er gift med kusina mi eller noe sånn. (husker ikke helt den greia, men jeg har MANGE kusiner og fettere)
Ellers har Rosendals Baroni engang vært i familien, og tiptip (tror det skal være en tip til jeg, men er ikke sikker) oldefaren min var fransk greve. Dattra hans het forøvrig Otilile. Vet etter navnet også, men kan ikke stave det.
Ellers er det vel bare prester og annet rart i slekta mi.

Gammel 05-03-07, 23:38   #83
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Nei. Men jeg har banket opp Øystein Sunde en gang på fest.

Hvorfor det?

Gammel 05-03-07, 23:45   #84
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cascaye kjenner brødrene mine. :litenverden:

Gammel 05-03-07, 23:54   #85
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingen kjendiser i min familie, nei. Men i likhet med flere andre her så finner jeg Petter Dass på slektstreet.

Gammel 05-03-07, 23:58   #86
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Heldig!

Jeg er i slekt med Agnar Mykle, salmedikteren Landstad, og Alexander Kielland, Bertine Zetlitz, og diverse pene Bergens- og Stavangerfamilier. Det finnes kjentfolk nærmere også, men det vil jeg ikke si her. :gjørsegviktig:

Jeg jobber sammen med onkelen til Bertine Zetlitz.

Gammel 06-03-07, 09:01   #87
Carrie
-

Carrie sin avatar

Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Jeg er firemenning med en av de drapstiltalte i Orderudsaken. Har aldri møtt vedkommende da....

Og som om ikke det er nok er jeg også firemenning med Stein Lillevolden. Har aldri møtt han heller....

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 09:10   #88
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Ingen kjendiser i min familie.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 09:15   #89
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

ja, 2 stykk. Om fotball spiller og kunstner teller

Og så er søstrta mi samboer med en kjekk kar som har en onkel som alle vi har sett på barnetv i alle fall

Gammel 06-03-07, 09:16   #90
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Og mens noen forteller at de har banket opp øystein sunde,. så kan jeg vel bare legeg meg flat og innrømme at jeg har helt en halvliter øl utover Idol-GAute. Stakkaren.....

Gammel 06-03-07, 09:42   #91
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Her var de få djusy avsløringer (Carrie, du er et unntak ).
Jeg har ingen kjendiser å briefe med.
Men mannen min har slåss med Jonny Jensen.
Siden slåssing telles, hehe.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 09:56   #92
Carrie
-

Carrie sin avatar

Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Her var de få djusy avsløringer (Carrie, du er et unntak ).

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 09:59   #93
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Juicy.

Gammel 06-03-07, 10:05   #94
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Men mannen min har slåss med Jonny Jensen.
Siden slåssing telles, hehe.

Han er vel ikke den eneste som har gjort det...

Gammel 06-03-07, 10:07   #95
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Juicy.

Nei, jeg liker djusy bedre.
Fornorsk det som fornorskes kan.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 10:08   #96
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Det eneste jeg har å skryte av, er at tremenningen min hadde en stor hit tidlig på 80-tallet. Så ham forresten igjen på tv for ikke så lenge siden, men han har vel ikke akkurat vært ofte på hitlistene de siste 20 årene.

Forresten, jeg og venninnen min bløffet på oss at vi var kusinene til Knut Nesbø en gang! Venninnen min fortalte Bjørn Eidsvåg en lang og tåredryppende historie om tanten vår som hadde kreft og var veldig syk. Ikke helt edrue da, nei...

Gammel 06-03-07, 18:38   #97
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvorfor det?

Fordi jeg ble forbannet på ham.

Gammel 06-03-07, 20:07   #98
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Det eneste jeg har å skryte av, er at tremenningen min hadde en stor hit tidlig på 80-tallet. Så ham forresten igjen på tv for ikke så lenge siden, men han har vel ikke akkurat vært ofte på hitlistene de siste 20 årene.

Forresten, jeg og venninnen min bløffet på oss at vi var kusinene til Knut Nesbø en gang! Venninnen min fortalte Bjørn Eidsvåg en lang og tåredryppende historie om tanten vår som hadde kreft og var veldig syk. Ikke helt edrue da, nei...

Hvem er Knut Nesbø? Broren til Jo? Og hadde det ikke vært bedre skryt å bruke ham, i tilfelle?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 20:10   #99
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmmmm, farfaren min har spilt på landslaget i fotball og var en veldig god spiller på laget her i byen. Han var en kjendis i fotballmiljøet i det minste

Ellers er det jammen tørke på kjendisfronten, gitt!

Gammel 06-03-07, 20:16   #100
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Nei .. Ikke så jeg vet om !

Men jeg har datet en i noen mnd. Teller det ?

Vræææææl! Der kom jeg nettopp på at jeg har klint med en skikkelig vemmelig reality-kjendis Riktignok leeeeeenge før han ble det, men allerde da var han ekkel og jeg må skylde på at jeg var halvt bevistløs i gjerningsøyeblikket, og at jeg sprang bort fra ham da jeg kom til meg selv og så hvem jeg kline med

Og nei, jeg vil overhode ikke si hvem, for jeg er så fryktelig flau og hadde i grunnen fortrengt det hele til jeg leste svaret ditt

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.