Sv: Serverer du kun mat du liker? Eller også mat som er sunn, som du ikke liker så go
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Det hender jeg lager fiskegrateng eller hønsefrikassé eller stek, men det er ikke i hverdagsrepertoaret, mest fordi det tar såpass lang tid.
Jeg lager gjerne ting som tar tid - det er jo så lettvint å putte noe i ovnen eller fårikålgryta og så la det stå der og lage seg selv i et par timer. Men selvsagt ikke så ofte hvis det må skje etter arbeidstid og Pip er her.
Opprinnelig lagt inn av Blå, her.
Jeg er forøvrig veldig glad i tradisjonsmat og vi spiser det forholdsvis mye, særlig om vinteren. Kjøttkaker smaker bedre om vinteren enn om sommeren. 
Jeg har et barn som elsker kjøttkaker. Hun hadde visst spist sju kjøttkaker i fjor da de mellomlanda på Gardermoen etter to uker i Spania med faren. 
Opprinnelig lagt inn av vixen, her.
En ting som jeg vokste opp med og som jeg aldri serverer er frossengrønnsaker. Ihjelkokt amerikansk blanding var standard tilbehør til middager hjemme. Æsj.
Samme her. Jeg tror ikke mor mi har skjønt at det går like snart å koke ordentlige grønnsaker.
|