|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Serverer du kun mat du liker? Eller også mat som er sunn, som du ikke liker så go
Lettvint er det nå ikke nødvendigvis, da. Jeg personlig ELSKER husmannskost. Jeg var egentlig ikke klar over det før venninnen min påpekte det. At jeg foretrekker kjøttkaker framfor hummus. Jeg liker kjøttkaker, kjøttpudding, fiskegrateng, steik, pølser i brunsaus, kokt torsk, lapskaus, kjøttsuppe, saltfeskbaill osv., osv.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Serverer du kun mat du liker? Eller også mat som er sunn, som du ikke liker så go
Hehe, det er ikke helt det jeg er ute etter å si heller. Klarer tydeligvis ikke helt å ordlegge meg idag. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Det meste av dette, med unntak av torsken og ballen, er mat jeg synes er helt ok. Dog spiser vi det uhyre sjelden for jeg synes det er mye jobb å lage i forhold til nytelsen. |
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Mens for meg er alt det der mat jeg hadde valgt bort |
|
|
|
|
|
#5 |
|
heimføing
|
Sv: Serverer du kun mat du liker? Eller også mat som er sunn, som du ikke liker så goEr det husmannskost det dere har ramset opp da? Trodde det var mere fattigslige greier som sildgrynssuppe, spekesild, saltfisk - og slett ikke så mye kjøtt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Serverer du kun mat du liker? Eller også mat som er sunn, som du ikke liker så goMålet er at familien skal spise god og sunn mat. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|