Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Verdens matvareforbruk

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-11, 11:06   #15
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens matvareforbruk

Med de prisene vi har på matvarer i dette landet er jeg ganske klar på at det jeg kjøper skal være av adekvat kvalitet, og ikke på noen måte være 2. sorteringsvarer.
Jeg kan godt kjøpe gulrøtter som er knekt, poteter som er i ymse størrelser (kvaliteten på poteter er et kapittel for seg selv, det er ufattelig dårlig kvalitet på potetene jeg kjøper, og ender med å klage på 3-4 av 10 poser), agurker som er rynkete osv,- men da skal prisen være tilsvarende nedsatt.
At myndigheter har en rar landbrukspolitikk og at butikkene ikke greier å balansere tilbud og etterspørsel føler jeg at ikke skal bli mitt problem.
I mitt eget hjem greier jeg helt fint å beregne innkjøp etter hva som forbrukes og utnytter rester og små "etterlatenskaper" så der har jeg også god samvittighet.

Sist redigert av Nextlife : 11-04-11 kl 11:22. Årsak: Skrivefeil, litt lagt til og endret agurkformulering
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.