|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Jenter kan endre seg for å unngå overfallsvoldtekter
De sier også at det er vanskelig med en helt bastant tolkning av begrepet.
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Hm.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Bare en siste avsporing:
Det er vel versjon to jeg bruker det mest som da, og som jeg er mest vant å se det brukt som. Jeg fant en lang utredning av Thomas Hylland Eriksen også, men den orker jeg ikke klippe fra.
|
|
|
#4 |
|
<*(((<
|
Sv: Jenter kan endre seg for å unngå overfallsvoldtekterJeg blir litt sånn «Hva vet vel egentlig han?», greit nok at han møter ofrene for overfallsvoldtekter og snakker med de, men han er jo lege og ikke kriminolog eller sosiolog eller hvem det nå er som kan ting om hvorfor overgrep begås. Han kan medisin.
|
|
|
#5 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En etnisk nordmann er en "innfødt" med norske røtter. En som er adoptert fra Korea kan være nordmann, men ikke etnisk nordmann. Mener jeg |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jenter kan endre seg for å unngå overfallsvoldtekterHvor er kvinnegruppa Ottar når man trenger deres røst? Jo, de er på demo mot en klesbutikk fordi modellene er for tynnkledd
|
|
|
#7 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Jenter kan endre seg for å unngå overfallsvoldtekterMen jeg har noen strøtanker angående det der at man anbefaler kvinner til å ikke gå alene hjem fra fest (også de som mener at kvinner som blir utsatt for overgrep ikke har skyld):
|
|
|
#8 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jenter kan endre seg for å unngå overfallsvoldtekterJa det er utrolig vanvittig at det har blitt sånn at man, som kvinne, ikke kan gå alene hjem på kveldstid. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| jenter, overfall, voldtekt |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|