|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kakelotterikaker?Kjøper dere kaker på ulike arrangementer, da? Vi har en nybakt korpsmusikant hjemme, og er bedt om å levere kake for salg i helgen. Selv hender det at jeg kjøper kake på slike arrangementer, men aller helst nystekte vafler. Jeg er jo en slurveslomse og kjøper gjerne kaker hvis jeg er på steder hvor de selger slikt. Men vi har ingen matvareallergiprobematikk i heimen, da.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Rockesøster
|
Sv: Kakelotterikaker?
Nei, jeg gjør ikke det. Kanskje en pølse med brød, men ikke hjemmelagde kaker, og det har som sagt ikke bare med allergi å gjøre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg kjøper jo kaker og spiser i vei, jeg. Men jeg burde kanskje tenke over hvor og hvem de kommer fra?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Rockesøster
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eh - om det er viktig hvilke egg som er brukt er du jammen nøye. Det må jeg si. Og ellers lurer jeg littegrann på hva slags bekjente du har siden du lurer på hva langpanna og kakeformen er blitt brukt til sist? Ble veldig nysjerrig på hvilke erfaringer du har.
|
|
|
#6 |
|
I mål
|
Du ser det står noe om allergi ja? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det så jeg, men antagelig har jeg for liten fantasi, for det falt meg ikke inn at det var rengjøring etterpå som var problemet. Det kunne ikke falle meg inn å ikke vaske bakeredskapene etter bruk.
|
|
|
#8 |
|
Rockesøster
|
Hehe, jeg ser jo at den kan misforstås, men det er altså på grunn av allergi hos meg og det ene barnet at jeg trenger å vite slike ting. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|