Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sykkelhenger - hva er bra/dårlig?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-11, 11:40   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykkelhenger - hva er bra/dårlig?

Vi er godt fornøyd med vår doble Burley, men jeg tenker at den kunne vært bedre på sittekomfort, f.eks. Ungene klager ikke, altså, men det er bare tøyseter (tøy-seter, ikke tøysete ). Dessuten er det en trykknapp som har gått i stykker (hvor i alle dager får man reparert slikt?). Vi bruker den masse som vanlig vogn, men jeg ser jo at dere ikke har behov for det.

Det som er skikkelig plundrete, er å feste den til sykkelen. Skrekk og gru! Særlig var det vanskelig på min nå stjålne offroader med litt kraftig ramme. Tror det skal gå an å få kjøpt en løsning som gjør det enklere. Vogna lar seg for øvrig slå sammen slik at den tar begrenset med plass, men jeg har ikke prøvd ut dette sjøl. Jeg føler meg trygg på at den ikke velter.

Slik ser den (og dessverre jeg) ut:

Dette er forresten den sykkelen som ble stjålet. De klipte låsen på min Scott, mens mannens oransje, som var 50 % dyrere, fikk stå igjen urørt og ulåst. Hrmf.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.