Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Røde (pen)sko, kapittel fjorten

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-11, 12:50   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde (pen)sko, kapittel fjorten

Ja, helst helt røde, evt. med svarte detaljer. Beige er ikke meg. Takk for tips! Camper-skoene har jeg i svart.

Glemte å presisere at det ikke kan være sandaler (aka åpen tå).

Gammel 30-03-11, 12:57   #2
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, helst helt røde, evt. med svarte detaljer. Beige er ikke meg. Takk for tips! Camper-skoene har jeg i svart.

Glemte å presisere at det ikke kan være sandaler (aka åpen tå).

Jeg likte så godt de beige, men jeg er ikke helt beige-dame jeg heller, (aka spøkelse). Men om du har Camper-skoene i svart, og liker dem, så er det vel ikke noe i veien for å kjøpe dem i rødt også.

Disse da? Mer klassiske pensko, men kanskje litt høye.

Gammel 30-03-11, 12:58   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg likte så godt de beige, men jeg er ikke helt beige-dame jeg heller, (aka spøkelse). Men om du har Camper-skoene i svart, og liker dem, så er det vel ikke noe i veien for å kjøpe dem i rødt også.

Nja, jeg sitter i dem nå, faktisk. Har hatt dem i fire år, og de er helt greie, men jeg begynner kanskje å bli litt lei. Det er mer hverdagssko for meg. (Forresten kjøpte svigermor sporenstreks de samme. )

Gammel 30-03-11, 13:00   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Art-skoene var fine bortsett fra den hvite reima. De som du linket til, Nessie, var ikke helt meg, og dessverre ikke de klassiske pumpsene heller.

Gammel 30-03-11, 13:00   #5
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

De beige finnes visst i rødt også, men de er kanskje litt lyse?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.