|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Er det greit å ignorere avdødes ønsker?
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Klarte du å ta den personlig? At Divine og jeg reagerer temmelig likt er da faktisk veldig sannsynligvis fordi vi har opplevd det samme.
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona. Sist redigert av Esme : 30-03-11 kl 10:56. Årsak: Ufint språk i siste setning. Det passer seg ikke, og måtte endres. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Nei jeg tar sjeldent sånt personlig, men den type argumentasjoner er bortimot det dummeste jeg vet!
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Det dummeste jeg vet er folk som bare skriver smilesmileyer, ikke greier å holde seg til saken, drar inn andre momenter og ikke greier å skrive hva de reagerer på.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|