|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
awesom
|
Sv: Et likestilt brøl
Poenget er vel ikke at han sutrer over at det man er så likestilt. Han sutrer vel heller over at noen mener at det ikke er nok liksestilling, når han selv føler han og mange av hans medmenn lever i likestillede forhold.
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Igjen, tror du de fleste damer gjør dette "naturlig" og fordi vi har lyst?
|
|
|
#4 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et likestilt brølTja, synes vært fall ikke dette var mye å rope hurra for. Han fremstiller en likestilling der mannen er et offer. Hvor han tvinges til å redusere livet sitt til å omhandle kun barna og må undertrykke alt som er i hans natur som ekspedisjoner i Alaska osv., alt for å tekkes ... eh hvem? Kvinnene? Barna? Likestillingsministern? Jeje... "Stakkars meg som har blitt pappa og faktisk er nødt til å ta meg av de også"
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Ja, for meg synes ikke dette innlegget å forfekte en noe som helst bedre holdning enn en eller annen apemacho som forventer at skjærringa tar alt av husarbeid.
|
|
|
#6 |
|
can-jur
|
Nå har jeg utrykt meg klønete, ikke plikt som i at det må gjøres, men som plikt ovenfor kvinnen.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|