Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vs P.o.P

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-11, 09:00   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Er lei for det om du har oppfattet mine svar, slik at du skal stå til rett.
Isbjørn er like nytt for meg som for de fleste andre her inne og jeg er en av de som har vært heldig. Men buksen er også ny, da.
Fra min side har svarene i alle fall vært ment på beste måte. Selv om de ikke har vært til hjelp for deg.
Håper de tar inn buksen og viser skikkelig service.

Jeg skjønner det altså, men når det kommer mange innlegg om hvor han er våt å at det tydeligvis er vanskelig å tro så blir man litt lei.
Jeg er glad for alle tips jeg har fått.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 09:01   #2
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Test i dusjen utført.

Han dusjet i 2-3 minutt å var våt på knærne og lårene , jakka var helt tett.
Får teste mer senere i dag, har nemlig tenkt å teste den andre jakken også.

Gammel 23-03-11, 09:04   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Test i dusjen utført.

Han dusjet i 2-3 minutt å var våt på knærne og lårene , jakka var helt tett.
Får teste mer senere i dag, har nemlig tenkt å teste den andre jakken også.

Da er det jo tydelig at den trekker vann foran på bena. Har du prøvd å reimpregnerer den ? (husker ikke om jeg har lest det eller ikke og gidder ikke gå gå igjennom alle innleggene igjen )

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 09:05   #4
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Da er det jo tydelig at den trekker vann foran på bena. Har du prøvd å reimpregnerer den ? (husker ikke om jeg har lest det eller ikke og gidder ikke gå gå igjennom alle innleggene igjen )

Ikke aakkurat nå, men gjorde det for 1-2 mnd siden.

Gammel 23-03-11, 09:10   #5
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke aakkurat nå, men gjorde det for 1-2 mnd siden.

Hm...burde være tett da. Og selvsagt ingen rifter....Er den mye brukt/vasket etter sist impregnering ? Hvilket middel brukte du ? Jeg har kjempegod erfaring med Nikwax.

Uansett, skjønner det er skikkelig kjipt. Når du dusjet buksa, så du at stoffet umiddelbart "sugde" til seg vann, forresten. Det skal jo prelle av en stund på slike skallklær. Etterhvert preller det ikke av like godt lenger, for stoffet utenpå blir vått, men ungen skal fremdeles være tørr inni .

Og believe me; prøver bare å hjelpe altså

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 09:16   #6
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hm...burde være tett da. Og selvsagt ingen rifter....Er den mye brukt/vasket etter sist impregnering ? Hvilket middel brukte du ? Jeg har kjempegod erfaring med Nikwax.

Uansett, skjønner det er skikkelig kjipt. Når du dusjet buksa, så du at stoffet umiddelbart "sugde" til seg vann, forresten. Det skal jo prelle av en stund på slike skallklær. Etterhvert preller det ikke av like godt lenger, for stoffet utenpå blir vått, men ungen skal fremdeles være tørr inni .

Og believe me; prøver bare å hjelpe altså

Nope ingen rifter, ikke slitt engang.
Den er brukt kanskje 10 ganger tror jeg. Så det burde holde tett.
Husker ikke hva det heter nå men er kjøpt på babyshop.

På jakka så jeg at det prellet av.Buksen prellet av litt.

Gammel 23-03-11, 09:34   #7
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg skjønner det altså, men når det kommer mange innlegg om hvor han er våt å at det tydeligvis er vanskelig å tro så blir man litt lei.
Jeg er glad for alle tips jeg har fått.

Jeg har egentlig ikke noe tips å komme med, men hadde ikke gitt meg så lett hos Isbjøn i denne saken altså. Fortell dem resultatet av "testen" din. Prøv å få dem til å ta inn buksen, sjekke den selv.
Lykke til og håper nok en gang at de viser skikkelig service.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 09:35   #8
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Jeg har egentlig ikke noe tips å komme med, men hadde ikke gitt meg så lett hos Isbjøn i denne saken altså. Fortell dem resultatet av "testen" din. Prøv å få dem til å ta inn buksen, sjekke den selv.
Lykke til og håper nok en gang at de viser skikkelig service.

Isbjørn har sendt meg videre til sportagile her i Norge. Håper de er litt greiere enn de i Sverige.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.