Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Selunge vs. sel

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-11, 22:01   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selunge vs sel

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Håper du vil skrive litt om hvordan det var for gutten din å gå på dette kurset isteden, Apan, for jeg tror det er en veldig overgang når de er kun 5 år. Lykke til, forresten.

Storebror har idag hatt sin første dag på Hval. Det gikk veldig fint! Det var absolutt ikke samme "regimet" som på de videregående kursene som du skildrer fra Sjøløve. Det var stort sett leking, flyting, sisten etc i vannet rundt gruppeleder. Gruppa ble delt i to med en gang ut fra om man turte å hodet under vann eller ikke. Storebror plasserte seg selv i gruppa som turte, og jeg var spent på om det kom til å gå bra uten svømmebriller, men det gjorde det. Gruppa som turte bestod av 6 gutter, alle på storebrors alder tror jeg. Gruppa som ikke turte var blandet kjønn (sikkert tilfeldig det altså...), og der var noen både yngre og eldre. Der var det type noen som begynte å gråte allerede under oppvarmingen fordi de fikk vann i øynene, men de ble håndtert fint og de fikk lurt dem uti bassenget igjen.

Gruppa til storebror bestod av mange som var på'n og ivrige i vannet, men ikke så veldig strukturerte i hva de kan og gjør - der har du storebror også. En av gutta var unntaket, og han ble sett veldig raskt, tatt ut og prøvd i ulike øvelser og fikk etterpå tilbud om å bli flyttet over på Pingvin. Så jeg synes de var superflinke til å se de enkelte.

For storebror synes jeg dette virker perfekt nå for han trenger litt mer struktur i opplæringen for å bli noe bedre - han tror jo at han kan alt bare fordi han kan flyte under vann...- - men jeg er glad vi startet med en mykere variant først.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.