Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vs P.o.P

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-11, 10:24   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Det ser ikke ut som de hjelper meg.

Grøten: Vi har hatt super erfaring med Både ticket ,troll og Reima. Han var ikke våt i de klærne til tross for bading i søledammer.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:00   #2
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Det ser ikke ut som de hjelper meg.

Grøten: Vi har hatt super erfaring med Både ticket ,troll og Reima. Han var ikke våt i de klærne til tross for bading i søledammer.

Kjedelig!

Har god erfaring med de andre merkene, jeg og. Men Isbjørn, har så langt stått til forventningene og vel så det. Utrolig trist du ikke opplever det samme.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:03   #3
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Gjenstår å se om dressen holder mål nå da.
Håper den er bedre enn buksen.

Så får jeg se om det blir mer Isbjørn klær eller ikke, akkurat nå tror jeg ikke det.

Gammel 22-03-11, 11:07   #4
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Gjenstår å se om dressen holder mål nå da.
Håper den er bedre enn buksen.

Så får jeg se om det blir mer Isbjørn klær eller ikke, akkurat nå tror jeg ikke det.

Kanskje den trenger en en omgang reimpregnering? Hender etter mange vask at det er det som skal til. : prøver å være hjelpsom:

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:22   #5
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Oi Minni, så kjedelig om de ikke vil hjelpe deg.
Jeg har jo akkurat vært og klaget på vår Isbjørndress som trekker vann overalt bortsett fra på hetta, og XXL mente det helt klart var en reklamasjonssak. (De måtte bare høre seg med Isbjörn først, så jeg håper de har samme syn på saken som XXL. Jeg venter på telefon.)

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:46   #6
Chablis
Drømmer

Standard

Jeg har sagt jeg kan sende buksen til de,så får vi se hva de sier .

Gammel 22-03-11, 19:24   #7
Chablis
Drømmer

Standard

Har fått den andre skalljakken i dag, for en nydelig farge.
Poden ville ikke ta den av seg engang når han skulle legge seg.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.