Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vs P.o.P

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-11, 12:38   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Mellomsøster som blir 4 snart, fikk 110/116, og det er stort for henne også. Spesielt jakka er lang, buksa er mer normal i str.

Gammel 21-03-11, 16:49   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Mellomsøster som blir 4 snart, fikk 110/116, og det er stort for henne også. Spesielt jakka er lang, buksa er mer normal i str.

Sånn var det her også, bare at snuppa blir snart fem. Jakken var mye større i størrelsen enn buksa.

Minien har kjørt POP-dressen sin i dag, og det gikk over all forventning. Knusk tørr. Litt vått inni dressen nederst på bena, så det har vel trukket litt opp ved støvlene.

Gammel 21-03-11, 18:39   #3
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så lang at hun ikke kan bruke den nå? Jeg bestilte akkurat 110/116, men om den er for stor nå, må jeg revurdere. Jenta mi er 104-105 cm.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 19:00   #4
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Så lang at hun ikke kan bruke den nå? Jeg bestilte akkurat 110/116, men om den er for stor nå, må jeg revurdere. Jenta mi er 104-105 cm.

Frøkna mi er 108 cm. Jakken er stor, men ikke brette opp tre ganger på ermene-stor. Men hun har den definitivt neste vårsesong også.

Gammel 22-03-11, 09:18   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Frøkna mi er 108 cm. Jakken er stor, men ikke brette opp tre ganger på ermene-stor. Men hun har den definitivt neste vårsesong også.

Hadde du kjøpt størrelsen større hvis du var meg, til M? Han er jo 115 cm.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 09:22   #6
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg hadde kjøpt 122/128 hvis han er 15. Jenta mi er 110, har litt å gå på i str 110/116 da, men ikke sånn kjempemye.

Gammel 22-03-11, 09:28   #7
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Aner ikke. Hadde du bodd i nærheten skulle M fått prøvd snuppa sitt på. Men jeg kan jo selvfølgelig måle for deg.

Gammel 22-03-11, 09:31   #8
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Poden her er 1 m å har mye å gå på i 98/104, så jakkene må være store i størrelsen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 09:53   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Poden her er 1 m å har mye å gå på i 98/104, så jakkene må være store i størrelsen.

Min gutt er 108 cm og kan vel egentlig akkurat ikke bruke denne størrelsen, det går, men det blir knapt i ermer og ben. Så det er vel kanskje akkurat de centimeterene det går på.

Gammel 22-03-11, 09:55   #10
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, det hadde jeg. Vi har kjøpt 122/128 til Bøllen, han er like stor som jolies M, og han kan fint bruke 122 også. Til din M ville jeg ikke valgt noe mindre tror jeg, med den høyden han har nå. Tror fint 110/116 passer han, men 122/128 vil dere kunne bruke lenger.

Gammel 22-03-11, 09:58   #11
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

..........

Sist redigert av Chablis : 23-03-11 kl 09:41.
Gammel 22-03-11, 14:50   #12
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Ja, det hadde jeg. Vi har kjøpt 122/128 til Bøllen, han er like stor som jolies M, og han kan fint bruke 122 også. Til din M ville jeg ikke valgt noe mindre tror jeg, med den høyden han har nå. Tror fint 110/116 passer han, men 122/128 vil dere kunne bruke lenger.

Ja bra. Jeg sikler på den petroleumsblå..
Han har jo Bergans sin fremdeles, den er passelig men slitt

Minni: det er jo enkelt å sjekke om det kommer inn via sømmene eller via buksen. Du ser jo hvor det blir vått. Og den tapen over sømmene kan kanskje ordnes? Står det noe i vaskeanvisningen om at det ikke tåler tørkeskap?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 15:12   #13
Chablis
Drømmer

Standard

Ja bra. Jeg sikler på den petroleumsblå..
Han har jo Bergans sin fremdeles, den er passelig men slitt

Minni: det er jo enkelt å sjekke om det kommer inn via sømmene eller via buksen. Du ser jo hvor det blir vått. Og den tapen over sømmene kan kanskje ordnes? Står det noe i vaskeanvisningen om at det ikke tåler tørkeskap?

Jeg aner ikke, får se om det står etterpå.
Tviler uansett på at det kommer inn via sømmene.

Olena: Flott for dere , men det hjelper uansett ikke meg nå poden vår er klissbløt.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.