Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikkehjelp

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-11, 21:34   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikkehjelp

Mariusgenseren er veldig in på FP nå, altså. Jeg kjøpte garn i går. Min skal være i lysbrun som grunnfarge, med natur og svart i mønsteret. Det tror jeg blir veldig bra.

Egentligs skal den strikkes i Sandnes Alpakka. Jeg valgte Smart isteden. Jeg har ikke strikket noe særlig i alpakka til meg selv, men var redd for at den skulle sige. Smart kjenner jeg og jeg vet at det er slitesterkt.

Gammel 17-03-11, 21:50   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikkehjelp

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mariusgenseren er veldig in på FP nå, altså. Jeg kjøpte garn i går. Min skal være i lysbrun som grunnfarge, med natur og svart i mønsteret. Det tror jeg blir veldig bra.

Egentligs skal den strikkes i Sandnes Alpakka. Jeg valgte Smart isteden. Jeg har ikke strikket noe særlig i alpakka til meg selv, men var redd for at den skulle sige. Smart kjenner jeg og jeg vet at det er slitesterkt.

Har sett at den er litt i vinden, ja. Og jeg lar meg jo lett rive med.
Har 'alltid' vært veldig glad i Marius-mønsteret, og fikk mamma til å strikke den til eldste for rundt 10 år siden.

Noterer smart-og falk-garn bak øret og får kanskje ta en tur i garnbutikk. Må uansett kjøpe mønsteret også.

Har egentlig lyst på begge, men får nøye meg med en av de i første omgang og heller håpe svigermor orker strikke mer til meg etterhvert.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.