Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Min Londontråd

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-11, 13:51   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min Londontråd

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi spiste lunch på et helt fantastisk biffsted i nærheten av Liverpool Station. Kjøtt har ikke blitt det samme etterpå. Jeg kan se om jeg finner igjen navnet, om det er interessant.

Jeg antar at du tenker på Hawksmoore, som du tipset om da jeg ba om London-tips i høst. Vi var der og spiste middag, og det anbefales varmt! Link til restaurant. Artikkel om den.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Mannen og jeg skal straks av gårde, vi skal … eh, spise. En middag på gastropub og en på tostjerners Michelin-restaurant, og definitivt en dim sum-lunsj. Og så skal vi rusle langs Themsen og gå på Tate Modern og muligens Tower (siden vi bor rett ved) og i hvert fall på Doctor Who Experience. Og gå på vinbar. Og på Borough Market. Nevnte jeg at vi skulle spise?

Vi spiste lunsj på gastropuben The Garrison i Bermondsey, etter tips fra Toffen sist, og det kan også anbefales.

Det var lurt (og nødvendig) å bestille bord begge steder.

Ellers fikk jeg mange gode tips i denne tråden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.