Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kalla fakta og gastric bypass

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-11, 12:12   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalla fakta og gastric bypass

Jeg føler meg nesten litt slem som har gitt Aleris alle pengene mine, men det er nå mitt valg og mitt "problem". Jeg vil dog presisere at selv om Aleris selvsagt driver big business og har en markedsføring som er helt bak mål, så blir man behandlet med omtanke og respekt når man er der, altså.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 12:20   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg føler meg nesten litt slem som har gitt Aleris alle pengene mine, men det er nå mitt valg og mitt "problem". Jeg vil dog presisere at selv om Aleris selvsagt driver big business og har en markedsføring som er helt bak mål, så blir man behandlet med omtanke og respekt når man er der, altså.

Aleris har en kjempedyktig stab, så det er ingen som tviler på at de gjør en god jobb. Kirurgen på Aleris er jo "læremester" for mange av de som opererer GBP rundt om i landet. Han som opererte meg, snakket iallefall varmt om kunnskapene og erfaringen islendingen på Aleris har. Nettopp derfor er det så synd at de markedsfører dette som de gjør.

Mitt engasjement i saken er forøvrig ikke ment som noe sleivspark til alle som har valgt operasjon på Aleris. Det handler kun om å sette fokus på en svært uheldig markedsføring, samt påpeke viktigheten av skikkelig oppfølging etter en så drastisk operasjon som GBP tross alt er.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 12:44   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Mitt engasjement i saken er forøvrig ikke ment som noe sleivspark til alle som har valgt operasjon på Aleris. Det handler kun om å sette fokus på en svært uheldig markedsføring, samt påpeke viktigheten av skikkelig oppfølging etter en så drastisk operasjon som GBP tross alt er.

Ja, sånn for å presisere også mitt synspunkt.

Gammel 17-03-11, 13:05   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du blander dette Divine. Er det vanskelig å kritisere noen som har behandlet deg fint?

Nei, nei. For all del. Det var ikke slik ment. Men for utenforstående så kan det kanskje virke som om de ansatte på Aleris er en gjeng kalde fisker som går rundt og gnir seg i hendene og med dollartegn i øynene. Det jeg ville frem til er nettopp det du også sier, at alt er ikke svart-hvitt. Det går faktisk an å være en pengemaskin og samtidig vise menneskelighet. Det betyr ikke at jeg ikke synes de fortjener kritikk.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.