|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Kalla fakta og gastric bypassJeg føler meg nesten litt slem som har gitt Aleris alle pengene mine, men det er nå mitt valg og mitt "problem". Jeg vil dog presisere at selv om Aleris selvsagt driver big business og har en markedsføring som er helt bak mål, så blir man behandlet med omtanke og respekt når man er der, altså.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kalla fakta og gastric bypass
Aleris har en kjempedyktig stab, så det er ingen som tviler på at de gjør en god jobb. Kirurgen på Aleris er jo "læremester" for mange av de som opererer GBP rundt om i landet. Han som opererte meg, snakket iallefall varmt om kunnskapene og erfaringen islendingen på Aleris har. Nettopp derfor er det så synd at de markedsfører dette som de gjør. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, sånn for å presisere også mitt synspunkt.
|
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Nei, nei. For all del. Det var ikke slik ment. Men for utenforstående så kan det kanskje virke som om de ansatte på Aleris er en gjeng kalde fisker som går rundt og gnir seg i hendene og med dollartegn i øynene. Det jeg ville frem til er nettopp det du også sier, at alt er ikke svart-hvitt. Det går faktisk an å være en pengemaskin og samtidig vise menneskelighet. Det betyr ikke at jeg ikke synes de fortjener kritikk.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|