Sv: Please, hjelp meg i dag
Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.
Jeg påstår ikke at HI var spesielt velformulert. Men vi vet jo ikke noe mer om HI enn at det er en person som trengte hjelp til å skjønne en novelle personen tydeligvis ikke forsto verken opp eller ned av, samt at det sannsynligvis er en 16-åring som ikke er speiselt god i norsk på noen som helst måte.
Jeg tenker at man da kan møte dette mennesket på en arrogant, ovenfra og ned måte. Eller så kan man møte personen på en hyggelig og imøtekommende måte og gi et vennlig lite dult i riktig retning (slik som Balanse gjorde, men muligens litt for sent).
Hvilket inntrykk av foreldrene som frekventerer dette forumet tror dere at denne personen har etter de svarene som ble gitt innledningsvis? Og tror dere virkelig det er noe personen lærer noe konstruktivt av? Eller er resultatet at personen tenker at dette er en gjeng med arrogante gamliser som er både nedlatende og lite imøtekommende?

(Er dette riktig bruk av dulte? Når man er veldig enig og syns formuleringen er akkurat det man ikke fikk frem selv?)
|