Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jørgen + Anne = sant

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-11, 23:01   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jørgen + Anne = sant

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Ok. Da missforsto jeg deg. Jeg også at barna på den skolen ble brukt som statister i hvertfall i en utescene.

Utescenene er filmet i Bærum. Det er jeg 100% sikker på etter å ha sett fra innspillingen på Megafon. Rett og slett fordi det er en skole og et område jeg kjenner godt.

7-åringene mine syns den så stas ut, men konkulderte med at den sikkert var for litt større barn. Etter å ha lest denne tråden, tror jeg rett og slett vi må se den.

Gammel 06-03-11, 00:03   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Utescenene er filmet i Bærum. Det er jeg 100% sikker på etter å ha sett fra innspillingen på Megafon. Rett og slett fordi det er en skole og et område jeg kjenner godt.

7-åringene mine syns den så stas ut, men konkulderte med at den sikkert var for litt større barn. Etter å ha lest denne tråden, tror jeg rett og slett vi må se den.

Det stemmer at den er spilt inn i Asker/Bærum (Vettre?)
Men alle innescenene er på en Osloskole

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 00:36   #3
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg elsket forøvrig boka når jeg var liten (ca 10-12 år).

Jeg også. Den er skrevet i 1984, da var jeg ni år, og leste den mange ganger. Boka var månedens bok i Bokklubbens Barn, så vidt jeg husker, så den fantes nok på mange barnerom rundt omkring.

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Fikk litt flashbacks til når jeg som liten ble livredd en Brødrene Dal episode når maleriene på veggen hadde øyne som bevegde seg.

Det var dritskummelt!

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 00:45   #4
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Det stemmer at den er spilt inn i Asker/Bærum (Vettre?)

Eikeli i Bærum.

Gammel 06-03-11, 21:56   #5
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Eikeli i Bærum.

Eikeli Skole, ja.

Gammel 06-03-11, 22:31   #6
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Så den i dag, morsomt at ungene kjente igjen flere statister,
en av skuespillerne lånte boken til en klassevenninne, eldste kjente igjen
klasserommet sitt og syntes det var stor stas at mye av det som står på tavla til daglig sto der på filmen.
Ellers var det både fra gymsalen og svømmehallen, og skolens ass.rektor
hadde en liten rolle da Jørgen ble presentert for klassen, denne filmen må helt klart kjøpes

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.