Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Lofoten

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-11, 02:15   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lofoten

Når en sitter på vakt så får en tid til å lete og google.

Nå søkte jeg på en vilkårlig dato i august hos Widerøe. Det ser ut som de rimeligste billettene kommer på i underkant av 1000 kr per pers per vei. Da til litt "ugunstige" tider med en del venting. I tillegg har vi 1,5 time med flybuss som koster flesk. Det absolutt rimligste jeg får til er ca 8500 kr. Minipris, med sovekupé, blir i underkant av 5000 kr. Jeg vil heller bruk de tusenlappene til noe annet... Men mulig jeg er dårlig på å finne billige billetter.

Gammel 03-03-11, 10:02   #2
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lofoten

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Det absolutt rimligste jeg får til er ca 8500 kr. Minipris, med sovekupé, blir i underkant av 5000 kr. Jeg vil heller bruk de tusenlappene til noe annet... Men mulig jeg er dårlig på å finne billige billetter.

Sjekk også hva ferga fra Bodø koster.

Og sjekk Flubbys tips om å reise til Evenes og kjøre derfra, både Norwegian og SAS flyr dit.

Eller kjøre til Trondheim og ta hurtigruten derfra. Men det er dyrt, trur eg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.