Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvilke(t) spill på iPad kan underholde meg i fjorten timer?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-11, 20:52   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke(t) spill på Ipad kan underholde meg i fjorten timer?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hva går bejeweled ut på?

Tja. Man har et "brett" med juveler, og så bytter man plass på to og to for å få flere på rekke, så forsvinner de etterhvert. På en måte. Addictive.

Gammel 26-02-11, 23:02   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Tja. Man har et "brett" med juveler, og så bytter man plass på to og to for å få flere på rekke, så forsvinner de etterhvert. På en måte. Addictive.

Det hørtes ut som noe jeg har vært avhengig av i mine unge dager. Man skal ikke kimse av tetris.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 23:10   #3
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

carcassonne spiller jeg mye, mye mer en angrybirds. Jeg har og monopol som jeg spiller av og til, men det tar jo ofte litt tid. Men det er jo kansje et pluss i denne sammenhengen

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.