Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hoteller i London

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-11, 15:22   #1
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hoteller i London

Jeg ville IKKE bodd på St.giles. På en reise med noien tidligere kollegaer bodde resten av gjengen der. Rommene var greie nok, men som å bo i en skoeske. Rommene er absolutt ikke hva jeg ønsker av et hotell.

Vi bodde på Millennium Baileys hotell. Dette lå rett ved tuben og var herlig. Veldig fornøyde!

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 15:26   #2
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Jeg ville IKKE bodd på St.giles. På en reise med noien tidligere kollegaer bodde resten av gjengen der. Rommene var greie nok, men som å bo i en skoeske. Rommene er absolutt ikke hva jeg ønsker av et hotell.

Vi bodde på Millennium Baileys hotell. Dette lå rett ved tuben og var herlig. Veldig fornøyde!

Jeg har søkt litt på dette hotellet og det viser seg at anbefalingene er sånn halvt om halvt. Noen er kjempefornøyde mens andre klager på små rom, vond lukt, støy og manglende vann. Jeg tenker da at det kanskje avhenger litt av hvilket rom man får og vi vil gjerne være litt tryggere særlig siden jeg reiser med barn og kommer dermed til å velge et annet selv om det blir pittelitt dyrere. (tenker på St Giles, skal sjekke det andre du nevnte )

Sist redigert av Meissa : 26-02-11 kl 15:31.
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 16:16   #3
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har bodd på St.Giles de to siste gangene vi har vært i London. Vi har bestilt Executive room begge gangene, og har vært veldig fornøyd. Rommene er ikke så store, men de har vært rene, fine og badene har vært nyoppussede.

Siste gangen vi var der fikk vi også "executive" frokost "free of charge". Flott frokost med det vi ønsket.

Beliggenheten er vel det som gjør at vi velger St.Giles. Helt klart.

Gammel 26-02-11, 17:05   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Det er vel forskjell på rommene der, sånn som på andre hotell.
Vi har ikke hatt små rom men vi har heller ikke hatt de aller billigste rommene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 20:48   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Det er vel forskjell på rommene der, sånn som på andre hotell.
Vi har ikke hatt små rom men vi har heller ikke hatt de aller billigste rommene.

St.Giles: Mener kollegaene mine bodde i 6 etg. rommene var teppebelagte og så små at de klatret over senger og kofferter for å komme på badet. Jeg bodde i 11. etg. hadde stort lyst rom, utsikt og god plass. Vil allikevel ikke tilbake, finner det klaustrofobisk når mer enn 1000 mennesker skal opp og ned i de små skrale heisene. Mye gatestøy selv i 11.etg. Håper jeg finner kupp på et Edwardian hotell hos www.londontown.com. Gjerne bydel Kenington.

Skal reise med eldste jenta for å besøke hennes bestevenninne til sommeren.

Gammel 28-02-11, 11:21   #6
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Vi hadde rom i 7 etasje på st.Giles, og jeg hadde lest mange kundeerfaringer om kø i heisen osv. Vi opplevde aldri å stå lenge å vente på heisen. Rommet vår hadde helt grei størrelse, det var rent og pent.
Jeg så på noen av de som hadde kommentert at de hadde sendt en mail til hotellet med bekymringer over andres erfaringer, og bedt om ett rom med bra størrelse og rent bad. Det ble innfridd uten ekstra kostnad.

Gammel 28-02-11, 12:19   #7
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Silje sol, her.

Vi hadde rom i 7 etasje på st.Giles, og jeg hadde lest mange kundeerfaringer om kø i heisen osv. Vi opplevde aldri å stå lenge å vente på heisen. Rommet vår hadde helt grei størrelse, det var rent og pent.
Jeg så på noen av de som hadde kommentert at de hadde sendt en mail til hotellet med bekymringer over andres erfaringer, og bedt om ett rom med bra størrelse og rent bad. Det ble innfridd uten ekstra kostnad.

Ja, det går kanskje an å ringe og forhøre seg litt. Når man reiser med barn bør man jo uansett forsikre seg og være litt ekstra påpasselig.

Jeg må jo også belage meg på å tilbringe litt tid på rommet ettersom jeg ikke kan drasse frøkna med meg i London på kveldstid. Så jeg tenker tidlig kveld og tidlig opp om morgenen. Sånn typisk A-menneske-stil som vi ellers ikke er særlig god på.

Jeg driver og søker litt på ulike hoteller og det er så mye rart, som tre stjerners hoteller med rom uten eget bad og do. Hvordan er det mulig? Man kan virkelig ikke sette sin lit til stjernerne altså og når man leser anbefalingene spriker det stortsett alle veier. Så man kan ikke stole på dem heller.

Emneord
london, reise med barn, reisetips

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.