|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?Jeg har fått med meg at det skal være VM, det er så langt interessen strekker seg for min del. Egentlig så er jeg antipatriot, nordmenn er mye hyggeligere og mindre høy på pæra etter slike greier når det ikke har vært mange norske medaljetakere. Etter Lillehammer 94 var jo hele landet fullstendig ufordragelig.
|
|
|
#2 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?Jeg visste ikke det skulle være VM i Oslo en gang. Det sier vel noe om hvor interessert jeg er!
|
|
|
#3 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?
Ufordragelig |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?Har ikke sett noe til nå og har ingen planer om å se noe som helst. Eneste som kan være gøy å se på er utfor. Jeg er helt fascinert av at noen tørr å sette utfor en bratt bakke i 140km i timen på to tynne planker. Gale folk.
|
|
|
#5 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kva er galt med å heie på dei flinke, norske utøverane våre? Dei trenar 1000 timar i året, er stort sett fine forbilde og er rå i det dei driv med. Eg kan ikkje skjøne korleis slik patriotisme kan vere ille?
|
|
|
|
#6 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For meg er de ikke spesielt fine forbilder. Trene 1000 timer i året er jo rene galskapen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|