|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Bursdagsgaver kjøpt på salg
Vanskeligheter med bytting er ulempen med å kjøpe på salg (eller å ha gavekasse generelt, siden mange av gavene gjerne blir liggende så lenge at de ikke kan byttes, uansett om de var kjøpt til full pris eller på salg). Jeg synes dog at fordelene med å kjøpe på salg/ha gavekasse langt overgår ulempene ved å ikke kunne bytte, så jeg velger å gjøre det uansett. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Ikke jeg heller - jeg er, som sagt, enig med deg i at det med bytting er den eneste ulempen jeg ser.
|
|
|
#3 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi pleier å putte en del ting snupsen får som egentlig burde byttes også i gaveesken, og heller kjøpe noe nytt til henne i butikken. Så kan vi gi bort byttetingen i gave en annen gang.
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Jeg er enig. Men jeg tror mange IKKE er enige med oss. Jeg mener å ha lest flere ganger her på FP innlegg à la "og så fikk poden en schtøgg genser i fra svigers, og den hadde svigermonsteret selvsagt kjøpt på salg (
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Ja, det har jeg lagt merke til noen ganger også, men som jeg nevnte over, så er det mer et mottakerproblem enn et avsenderproblem, så det er da bare å ignorere glatt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bursdagsgaver kjøpt på salgJeg handler for en viss sum uansett. Jobber i bokhandel og får bra rabatter der, men bruker like mye penger på gaven likevel. Er egentlig ikke glad i å gi bort ting uten byttelapp, siden det ofte blir dobbelt opp. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|