Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du for barnet ditt nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-11, 20:56   #1
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?

Denne har blitt en mega-hit her de siste dagene:

Den lille musa går rundt og spør vennene sine om å få titte i bleiene for å se hva slags bæsj de lager Bleiene er formet som klaffer, veeeeldig spennende å kikke bak klaffen. Fant den på mammutsalget i år, og verdt hver en krone.

Gammel 17-02-11, 21:01   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg prøver meg på Kiplings Jungelboken til eldste, men det kan bli litt vel teksttungt for henne enda, ser jeg. Jeg liker den, men det er kanskje ikke nok...

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 17-02-11, 21:25   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Kløver har nettopp lest "I morgentåkedalen" og "Alfabetet i rim og regler". Jeg er så imponert at jeg dåner. Hassel vil aller helst bare høre "Thomas og vennene hans"-hefter. Men jeg klarte å holde oppmerksomheten hans gjennom en Pulverheksa-historie her om dagen!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 17-02-11, 21:26   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg prøver meg på Kiplings Jungelboken til eldste, men det kan bli litt vel teksttungt for henne enda, ser jeg. Jeg liker den, men det er kanskje ikke nok...

Jeg har hatt stor suksess med å lese fra "Slik gikk det til", kanskje det er en enklere start?

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 26-02-11, 22:28   #5
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Leser Sesam Stasjon ("Natt på Sesam stasjon") for 1. klassingen. Passer fint for ham som har togdilla og er veldig interessert i bokstaver, tall og lesing med passe spennende historie(r).

Amelie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.