Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
Opprinnelig lagt inn av Pida, her.
Hei, hei, hei.. Synes dere virkelig at tonen her inne er ok nå? Venhild signaliserte tidlig i tråden at hun følte seg mobbet, og det skjønner jeg godt at hun gjør. Det går ann å være kritisk og argumentere i mot uten å latterliggjøre den annen part så til de grader. Venhild har ikke gjort noe ulovlig, og jeg tviler ikke på at hennes intensjoner med tråden var de aller beste.
Når ble alle mot en ok, liksom? 
Ser ut som det ble ok rundt fem på elleve i går kveld? 
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Jeg tror hun er en han og at han er en "religiøs" antivaksinefanatiker som sier hva som helst for å vinne folk til sin sak, helt uten å bry seg om konsekvensene skremselpropaganda kan ha.
Om jeg hadde møtt dette vesenet i virkeligheten så hadde jeg garantert vært mye slemmere enn her i tråden.
Jeg tror også dette er en mann. Det er formuleringen rundt dette med å beskytte våre kvinner og døtre, der de sitter så sarte og vakre i hvalpefettet med all omsorgen inntakt som jeg ikke greier å forestille meg at noen kvinne ville vært istand til å smøre ihop.
Jeg ser heller ikke skyggen av et problem i at en propagandamaker som seiler under fullstendig falskt flagg og ved første motbør - ikke etter massiv motbør, men etter første tegn til motbør - trekker mobbekortet og stakkars meg og huff så leit - mens løgnen fortsetter.
Jeg ser også på det som god omsorg å bruke tiden flere har brukt på å plukke frem kildene han henviser til og forklare dem. Og ikke minst legger jeg merke til at han forsvant da det ble spurt om han kommer til å ta til etterretning at påstandene hans er motbevist - og han ble spurt om han stanser propagandaen eller ei. Det tar jeg som et tegn på at han akter å fortsette propagandaen sin. Og ja - da er han fritt vilt. Ikke som i at vi skal drepe ham - men som i at han er fri til å herses med. Han herses tross alt med på egne idiotiske utspill, mens selv unnslår han seg ikke for å bevisst spre feilaktig propaganda som kan medføre at unge jenter altså ikke ender med å få kreftvaksine.
|