|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
<*(((<
|
Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenDet jeg lurer mest på er om det er tilfeldig at lenken http://www.folkets.info/author/venhild/ returnerer «Posts by Administrator» på Folkets Info sine nettsider. (Putter man inn tilfeldige navn i stedet for venhild får man 404 Not Found, for eksempel http://www.folkets.info/author/torsk/)
Ja, hvorfor fikk vi ikke vite med en gang at du hadde forbindelse til Folkets Info, Venhild?
Ikke spis den gule snøen. Sist redigert av torsk : 10-02-11 kl 23:09. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen
Venhild, du synes det er ålreit å late som at man liksom er interessert i fakta og ønske en diskusjon og så er du en av de som står bak Folkets Info? Du ville egentlig bare ha litt reklame for stedet ditt?
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Det synes jeg var lurt. |
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Oida. Den var drøy. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Tanken var vel at det er budskapet og informasjonen som betyr noe, ikke budbringeren. I etterkant burde jeg vært tydeligere på dette, selvom det ikke har noen påvirkning på selve informasjonen som er fremlagt. Siden er et samarbeidsprosjekt mellom forskjellige folk rundt omkring i Norge, den er hverken tilknyttet partipolitikk eller økonomiske interesser og den er 100% not-for-profit. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sorry. |
|