|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen
Dette er en veldig vanlig feil. Det er 20 jenter som er døde ETTER vaksinen, ikke AV den. I en så stor populasjon så dør det dessverre ganske mange til enhver tid uansett. Man registrerer alle sykdomstillfeller og dødsfall som skjer en viss tid etter en vaksine, og undersøker dem. Om det er et årsaksforhold eller ikke er det veldig vanskelig å påvise, men FDA sier:
Jeg er også avventende/skeptisk til denne vaksinen, blant annet fordi varigheten er så usikker, og den tas så tidlig, at jeg er redd det blir en hvilepute ifht både sikker sex og ikke minst, de utrolig viktige celleprøvene.
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Jeg er jo per def. humørløs, men jeg er helt enig. Jeg synes slike hinsides "opplysninger" ikke burde stå uimotsagt.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
De gjør jo ikke det heller. Det blir ivarettat både humor og kunnskap her nedover? |
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Ikke sant? Eske og mange andre deltok med kunnskapnsom jeg ikke kunnekonkurrere mot, dermed bidro jeg med litt humor. : nemlig: Eller "humor" - det kommer jo an på øynene som leser hvor morsomt det er.
|
|
|
#5 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenHerlighet, for en tråd! Og for et feil forum å komme med den i! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
Selvsagt, din historieløse kranglefant. Det er onsdag som er lille lørdag. |
|
|
|
#7 |
|
Rockesøster
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
Jepp, det er hverdagsfilosofer, vøttø |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hertuginne
|
Vet ikke om jeg vil kalle deg humørløs, men jeg synes ikke det er så rart at slikt fjases bort, for å diskutere mot debattanter om Venhild føles litt som å sloss mot vindmøller. Så i stedet for å bruke masse tid og krefter på noe som oppleves som en i utgangspunktet tapt sak, velger man å fjase i stedet for. Kanskje fjasingen tok litt vel av, kanskje vi bare burde tiet det ihjel i stedet.
|
![]() |
| Emneord |
| folkets info, hpv-vaksinen, klassiker |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|