|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?
Skjønner ikke hva du knegger for, jeg. Det er ganske langt mellom lærerne her i byen i hvert fall, og det begynner å bli noen år siden 3-åring lærerutdanning var et alternativ. Klart de finnes, men de er en utdøende rase.
|
|
|
#2 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh, sorry da! Det finnes i dette virvaret av mulige måter å bli pedagogisk personell på en del utdanninger som fører til "lærer" og jeg kjenner mange.
|
|
|
#3 |
|
i tåkeheimen
|
Enlighten me! Har tydeligvis kunnskapshull her... Trodde ikke man kunne bli "lærer" lenger, jeg?
|
|
|
#4 |
|
søt
Kanskje det er tilfeldig at jeg kjenner en del som har gått disse studiene her? 3-årige faglærer-studier. Det finnes kanskje flere ved forskjellige høgskoler.
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Aldri hørt om før. De må uansett være sjeldne, tror jeg, og i grunnskolen ville de vel ikke fått jobb uten PPU? Eller, hvis det er metodikk og ped i faget, er det mulig de kunne fått undervist i kun det faget, men jeg kan ikke i min villeste fantasti tenke meg at de ville fått en full stilling i grunnskolen. Spurte mannen min om dette, og han mente at "det finnes noen unntak, og det er visst på Høgskolen i Telemark". |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, planleggingsdag |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|