|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Ikke her. Men såvidt jeg vet så tjener vel styreren litt bedre enn læreren, med samme utdannelse, pr nå. Som sagt vi snakker veldig lite lønn.
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skjønte ikke helt den jeg, veldig lite lønn? Læreren eller styreren? Jeg har nå søkt på endel styrerstillinger der begynnerlønn er på 472.000. Jeg har kun tre årig førskolelærer og ingen videreutdanning. Her er det mangel på alt av førskolelærere, så styrerstillingene florerer i enkelte kommuner. Syns det er ganske bra lønn jeg, med kun tre års erfaring i tillegg (har ikke steget i ansiennitet enda heller).
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg bare snakker om det eksemplet jeg har nærmest i familien. Der 2 stykker har nøyaktig samme utdannelse, den ene jobber som lærer i 1. klasse, den andre som styrer i barnehage. Og der han som jobber som lærer har tjent mer en hun som er styrer.
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Hvis dette da ikke forklares med ansiennitet, deltid eller beliggenhet/bedrift kan man jo lure på om hun har gått i jente-fella da hun forhandlet lønn.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?Jeg er faglærer i bunn, og er kvalifisert til å undervise i noen fag på vgs. Det har jeg vært helt siden jeg gikk ut som lærer for hundre år siden. Bare lærer var jeg dog bare ett år før jeg tok mer utdannelse. I dag har jeg minst like mange studiepoeng som en som "bare" har en master. Hvis ikke fler studiepoeng. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, planleggingsdag |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|