Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gulvdilemma. Synspunkter?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-11, 22:19   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gulvdilemma. Synspunkter?

Dette syns eg var eit veldig vanskelig val! Ikkje særlig til hjelp er eg redd. Ein slik skjøyt vil vere fin da - når ein først skal ha ein slik skjøyt. Er dette berre mulig ved heiltregolv kanskje? Antar not og fjør på parkettgolv gjer slik overgang umulig.

Eg likar rolige golv, men samtidig er det jo veeeldig fint med lange bord. Som sagt - her ville eg og syns det var vanskelig å bestemme seg.

Sist redigert av Syrin : 06-02-11 kl 23:38.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 22:33   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg likar rolige golv, men samtidig er det jo veeeldig fint med lange bord. Som sagt - her ville eg og syns det var vanskelig å bestemme seg.

Enig.

Skjøten var slettes ikke dum, men jeg tror man får større helhet uten. Og så liker jeg rolige gulv, som Syrin.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 22:41   #3
konsulenten
Passiv

Standard

Litt usikker på om en slik skjøt er mulig med parkett, det har jeg ikke tenkt over. Men parkettgulv pleier kanskje ikke ha så lange bord? Det er vel vanlig at skjøtene spres utover istedet for å legge alle på en rett linje. Dette har jeg ikke så mye greie på egentlig

Jeg har fremdeles ikke bestemt meg. Jeg synes ikke skjøten er skjemmende, men den skaper et mer markant skille mellom kjøkken og stue. Om det er (veldig) negativt er jeg usikker på. Løsningen uten skjøt blir dyrere, det er et noe jeg har i bakhodet. Uten skjøt og uten kvist blir mer kostbart enn vi synes det er verdt, så det alternativet utgår.

Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 22:42   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er absolutt ikke skjemmende. Men det er også fint med helhet. Mulig jeg hadde gått for skjøten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.