|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Akseptabel ventetid er: | |||
| Under 1 time |
|
81 | 48,80% |
| 1-2 timer |
|
56 | 33,73% |
| 2-3 timer |
|
8 | 4,82% |
| Alt er akseptabelt! |
|
21 | 12,65% |
| Deltakere: 166. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva syns du er akseptabel ventetid på en legevakt?
Oslo legevakt er vel den største i landet og det skjer ganske mye "uforberedt". Derfor skjønner jeg at det kan være vanskelig å gi noe tidsperspektiv.
|
|
|
#102 |
|
I mål
|
Å ha med hele familien betyr å møte opp 8 stykker når kun 1 er syk og la de resterende 5 barna "ta av" på venterommet. . |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva syns du er akseptabel ventetid på en legevakt?Ikke alle har muligheten til å la resten av ungene være hjemme.
|
|
|
#104 |
|
I mål
|
Nei, jeg vet det, men for det første går det an at en av foreldrene er utenfor med dem, og dersom man skal være inne, er det da ikke akseptabelt at lydnivået tar helt av og at ungene mer eller mindre raserer lekerommet. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva syns du er akseptabel ventetid på en legevakt?En av foreldrene? Å ja, du antar at alle har to foreldre. Eller familie som stiller opp. Eller venner.
|
|
|
#107 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva syns du er akseptabel ventetid på en legevakt?DE?
Beklager, det sto ingenting om at dette var en reell situasjon her.
|
|
|
#108 |
|
I mål
|
Nei, jeg skrev det tidligere i tråden, men det kom nok ikke helt klart fram her nei. Jeg har opplevd det ja. Men det er forsåvidt en avsporing. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Glamorøs
|
Det syns jeg er mye viktigere å klage på!
|
|
|
#110 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns du er akseptabel ventetid på en legevakt?Jeg har opplevd "hele familien" jeg også, men det var vel et ganske spesielt tilfelle. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
intro
|
Sv: Hva syns du er akseptabel ventetid på en legevakt?Skjönner at jeg har värt heldig ved mine to besök på Legevakta i Oslo, jeg da. Da jeg var der höygravid med bihulebetennelse i höst, ventet jeg i under en time - og det kunne jo ikke sies å väre spesielt alvorlig heller.
|
|
|
|
#113 |
|
Passiv
|
Sv: Hva syns du er akseptabel ventetid på en legevakt?Jeg syns alt er akseptabelt. Det viktigste er at de som er alvorligst syke får hjelp først. Det er jo ikke noe kjekt å sitte å vente i opp mot 6 timer, men så lenge det ikke står om liv, så er det jo ikke riktig at jeg kommer til før en med hjerteinfarkt... |
|
|
|
#114 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hva syns du er akseptabel ventetid på en legevakt?Jeg er oppvokst med "verdens beste legevakt", Sandnes legevakt er bare helt utrolig! Der ringer du inn, får snakke med en sykepleier, får en tid du kan komme på, om det blir ledig tidligere, ringer de tilbake til deg for å fremskynde timen. Der er så og si aldri kø på legevakten, og alt går smidig. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva syns du er akseptabel ventetid på en legevakt?Nå er det lenge siden jeg har sittet og ventet på legevakta.
|
|
|
#116 |
|
Gal kattedame
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mener du det? I såfall er jo de personene rimelig lite oppegående.......! |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Har bakt søte kaker
|
Jøss, er det sant? Jeg har vært der to ganger (en gang meg og en gang med baby) og jeg har sluppet å vente mer enn en halvtime.
|
|
|
#119 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva syns du er akseptabel ventetid på en legevakt?Helst under 1 time.
|
|
|
#120 |
|
nygift
|
Sv: Hva syns du er akseptabel ventetid på en legevakt?Jeg synes 1-2 timer er akseptabelt, men når man har en legevakt der man kan få time synes jeg de må prøve å holde det de har sagt, noe som er et problem her noen ganger.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|