|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?
Har sjekket NameIt også. De har ikke hatt så store størrelse i nettbutikken, men noen forhandlere har hatt noen få i de største størrelsene. Dvs. de som bor rundt oss er utsolgt i fjor høst allerede av den. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Min erfaring med Rasavil er at de ikke er store i størrelsen. Vi har en dress i str. 134 nå, og det er den dårligste vinterdressen jeg har hatt noen gang i akkurat det stoffet vi har i den. Tok 2 uker før det var hull på knærne, og den har ikke det sperrelaget under som Rematec har, så den nytter ikke og lappe for vann trekker bare gjennom. Lillebror har en i annen type stoff, og den er bra. Nettbutikken med Rasavil som jeg vet om har ikke noe større enn str. 128. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?Jeg har lett i hele høst og vinter etter heldress til gutten min på snart 9 år, han har str 134. I høst var det jo utsolgt rimelig tidlig, de som evnt hadde i større str enn 122-128 og jeg var rundt på Sportshuset, G-sport, XXL, Reflex, Coop og diverse nettsteder.
|
|
|
#6 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|