|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Babyjogger city mini?Jeg vurderer faktisk nesten seriøst å dumpe OTH'en for å få meg en sånn. Til en toåring. Skulle hatt smekk på fingrene.
|
|
|
#2 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Babyjogger city mini?Det gjorde jeg, droppet OTHen (for en City Elite)-og angret ikke et halvt sekund en gang
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Babyjogger city mini?
Til en toåring er vel kanskje en Babyjogger City mini vel så bra? Jeg har i alle fall tenkt og selge TFK-vogna over sommeren og bare bruke Babyjoggeren det siste året, for de bruker jo strengt tatt vogn sjeldnere og sjeldnere. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
*kremt* Jeg har en city mini. Den ligger i bilen. Og nei, den dekker ikke hele vognbehovet mitt, jeg bruker mye vogn og tildels i ulent terreng. OTH er i så måte perfekt, men den er så innmari stor i bagasjerommet Og er prakkvint å legge sammen og manøvrere sammenlagt.
|
|
|
#5 |
|
etterpåklokest
|
Er enig i at den ikke duger i ulendt terreng. Prøver å bruke mest mulig bæremeis når Babyjoggeren ikke strekker til, men det forutsetter jo at vi er to voksne. Mulig jeg må revurdere drømmen om å selge TFK-en snart, er bare så lei av at den fyller opp halve boden. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du ikke skaffe en City Elite? :nyfrelst: