Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-11, 16:58   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Har ikke jeg snebbet om prikkesniking til deg tidligere? Eller var det muligens en annen? :gullfisk:

Forresten, det kan være du husker denne tråden hvor jeg var idiot og endret prikkekommentarene på torsk sitt kontrollpanel.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=75765

Gammel 31-01-11, 17:10   #2
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er det min fantastiske gullfiskhukommelse som slår til igjen. Hvem er det da jeg har snebbet til tidligere?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Forresten, det kan være du husker denne tråden hvor jeg var idiot og endret prikkekommentarene på torsk sitt kontrollpanel.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=75765

Denne hadde jeg også glemt. Forresten var du ikke idiot, men veldig søt.

Gammel 31-01-11, 18:34   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Tja. Er man det egentlig når man har fått halvparten av ryktet gjennom koseklemmeprikker på privatsalongen? Det tror jeg ikke. Jeg er faktisk nr 1 av de som har fått alle prikkene ærlig og fortjent ute i forumet. Så det er jeg som er egentlig mest poppis blant almuen her!

Eller vent! Betyr det at jeg er FPs svar på Frp?

Asså. Når man nettopp har sendt agenten en prikk med at hun burde få noen flere poeng fordi hun er så flink til å danse så er dette en ufattelig teit ting å lese tre-fire innlegg lenger ned altså.

:ikke så morsom per prikk likevel:

Lille meg - da du startet tråden syntes jeg du gnålte og tigget og hintet etter prikker. Og du må gjerne telle opp hvem som skriver mest i en tråd, men det er ikke dermed sagt at alle mine 23 innlegg er tigging om prikker altså.

Dog er jeg enig i at inntrykket av deg og ikke minst denne tråden har tatt seg veldig opp.

Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 19:28   #4
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Og du må gjerne telle opp hvem som skriver mest i en tråd, men det er ikke dermed sagt at alle mine 23 innlegg er tigging om prikker altså.

Uuuu! Du er god! Du talte til og med dette innlegget ditt. Men, neida, du tigger ikke om prikker i alle innleggene. Ikke direkte. Bare underbevisst og subtilt. Muligens på en slik måte at veldig få - om noen - oppfatter det?

Tråden har forøvrig blitt vist over 10.000 ganger nå.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 19:41   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å være ærlig, så er du så mye på forumet at jeg tror det er fortjent altså.

Hah, ja nå tar du den! Tipper du har lest gjennom alle prikkene mine, skjønte at du tok feil og så for å glatte over det, så kommer du her og ror deg inn igjen.

Jeg eier deg, som fjortisene sier.
(Ja, OK, jeg eier deg ikke helt da, men la meg nå tro det en stakkars stund- OK?)

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Agenten er forresten ikke gøy å kødde med. Hun går jo bare helt bananas, og jeg må ligge og høre på den brautende bergenseren hver gang vi er på hotell sammen. :sliten:

Å ta'kkje den - I know U love me!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 19:49   #6
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hah, ja nå tar du den! Tipper du har lest gjennom alle prikkene mine, skjønte at du tok feil og så for å glatte over det, så kommer du her og ror deg inn igjen.

Jeg eier deg, som fjortisene sier.
(Ja, OK, jeg eier deg ikke helt da, men la meg nå tro det en stakkars stund- OK?)

Å ta'kkje den - I know U love me!

Ja, jeg gjør visst det. Men ikke forvent deg noen kozemozeprikk!

Emneord
esmepusen, klassiker, n = 1, ryktepoeng, ryktet forteller

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.