|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?Vår kommune holder på å gå inn for at arbeidsdagen bli kuttet ned med noen minutter sånn at vi får møtetimer inn i arbeidsdagen. Men dette er for de personalmøtene vi har 2-3 timer i måneden på ettermiddagen, ikke for planleggingsdagene. Vi har heller ikke lov til å jobbe inn planleggingsdagene. Men i fjor var vi eneste barnehage i kommunen som ikke gjorde det, så alle følger ikke reglene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?
Uten at du får avspaseringen igjen en annen gang? Og uten at du får lønnskompensasjon for overtiden? Jøss, det må man vel kalle en ekte idealist.
Jeg kan gjerne være i samme båt som deg deg, gitt at jeg også hadde fått samme lønn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
Jeg har jobbet på aldershjem og der var mange såpass dårlig (alle ansatte var forbannet fordi vi i praksis ble snikbrukt som sykehjem) at jeg ikke kan si at de fleste ville forstå hvorfor det skjer. Nå er jo dette virkelig en digresjon, men jeg ville bare kommenter den.
Jeg får lov å ta med meg 30+ timer inn i nyåret og 15-. Alt over 30+ blir strøket og alt under 15- blir trukket av lønn, MEN jeg kan avspasere når jeg vil så det finnes ikke synd i meg. Akkurat dette med at man ikke kan ta med seg så mye + og - timer man vil inn i nyåret er lovpålagt (så vidt jeg vet).
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#7 |
|
Dig for victory!
|
Hvis det er meg du sikter til, så tror jeg ikke det, nei. Det er en drøss med yrker jeg absolutt ikke kunne tenke meg å ha. Lege, for eksempel. Jeg utelukker slett ikke at det mange som tror det ikke er hjemmearbeid i andre yrker og hadde hatt godt av å prøve seg utenfor skolen, altså.
|
|
|
|
#8 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
En bagatell, kanskje, men lærere har 4 uker + 1 dag ferie.
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, planleggingsdag |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|