Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er greia med Nespresso?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-11, 17:48   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nå snakker vi en fortsatt ganske liten gruppe i samfunnet som er oppriktig kaffe-interessert. Moccamaster og pulverkaffe er nok det som selger best og mest fortsatt blant den generasjonen før oss, og jeg tror også dette med kaffemaskiner er et mer urbant fenomen enn noe annet fortsatt. Min egen mor synes kaffen fra min kaffemaskin smaker dritt... det gjør den alldeles ikke, men hun irriterer seg over melkeskum, for sterk, for svak osv. og sverger til sin bulldoser-store Moccamaster med svensk Löfbergs lila-kaffe . Nordmenn drikker MYE kaffe ja, men mesteparten blir nok brygget på ordinære kaffetraktere ja.

Nja, jeg synes det brer seg ganske mye blant generasjonen over meg også jeg? Min mor ønsket seg iallefall en slik maskin til bursdagen av oss, og fikk det. Hun drikker kun koffeinfri kaffe, og synes maskina er genial ift det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.