Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-11, 20:57   #1
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

På meg rekker den over knærne. Jeg er 172.

Jeg er 162 og trenger vel 36, muligens 38. Er det en minikjole, eller går den nesten til knærne? Jeg vet jeg er masete.

Gammel 28-01-11, 21:07   #2
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

I vårmodus Nye Nike shox.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Nike shox.jpg (29,8 KB, 7 visninger)
Gammel 29-01-11, 12:45   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg er 162 og trenger vel 36, muligens 38. Er det en minikjole, eller går den nesten til knærne? Jeg vet jeg er masete.

Jeg vil ikke kalle det en minikjole. Går nesten til knærne... tror jeg.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 29-01-11, 12:51   #4
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg vil ikke kalle det en minikjole. Går nesten til knærne... tror jeg.

Ingen minikjole nei. Jeg er 170cm og den rekker meg til rett over knærne. Veldig, veldig fin!

Gammel 29-01-11, 14:23   #5
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Ingen minikjole nei. Jeg er 170cm og den rekker meg til rett over knærne. Veldig, veldig fin!

Da tror jeg skal prøve å bestille, selv om det blir litt toll og slikt. Den var så fin.

Gammel 29-01-11, 15:18   #6
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis det er fp-kjolen du mener så er det ingen minikjole...

livit er ikke aktiv  
Gammel 29-01-11, 15:23   #7
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Vurderer sterkt FP kjolen. Men er usikker på hvilken str. Noen som har målene i str 42 og str 44? Lengde og bredde.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 29-01-11, 15:25   #8
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan måle 44 for deg Frost. kommer snart... *løper for å måle*

53 cm rett over brystet og 96 lang. Det er litt stretch i stoffet.

livit er ikke aktiv  
Gammel 30-01-11, 01:11   #9
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Er dette den nye FP-kjolen?

Jøss, og jeg var tidlig ute. Har hatt den over en uke!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 30-01-11, 16:55   #10
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Dette må være den fineste kjolen Chill har hatt i kolleksjonen. Nydelig, lett og tynn fløyel.

Jeg var først litt deppa fordi den bare finnes i hvit, lyseblå og brun, men da jeg så den brune i butikken, oppdaget jeg at den er mer grålilla i fargen. Ny-y-ydelig!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 29-01-11, 20:09   #11
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Da tror jeg skal prøve å bestille, selv om det blir litt toll og slikt. Den var så fin.

Jeg har kjøpt min hos Vakre Vene i Tromsø. De sendte til meg som bor i Østfold. Ingen problem og svært god service!

Gammel 29-01-11, 23:54   #12
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg har kjøpt min hos Vakre Vene i Tromsø. De sendte til meg som bor i Østfold. Ingen problem og svært god service!

Takk for tips! Da skal jeg ringe de på mandag. Kanskje det blir kjole på meg også.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.