Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er greia med Nespresso?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-11, 17:56   #1
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Det som slo meg umiddelbart når jeg oppdaget dette kommersielle fremstøtet er at det skjer i en by der melkeskummet har flyti som sevje over kaffebegerkantene i 15 år, med fersk og delig kaffe fra hele verden, stadig økende kunnskap og et kritisk marked som handler kaffe over disk i alle mulige former. Så kaster man seg på denne pulverkaffemagnatens påfunn fordi maskina er stilig og det er praktisk?

Gammel 28-01-11, 19:55   #2
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Det som slo meg umiddelbart når jeg oppdaget dette kommersielle fremstøtet er at det skjer i en by der melkeskummet har flyti som sevje over kaffebegerkantene i 15 år, med fersk og delig kaffe fra hele verden, stadig økende kunnskap og et kritisk marked som handler kaffe over disk i alle mulige former. Så kaster man seg på denne pulverkaffemagnatens påfunn fordi maskina er stilig og det er praktisk?

Altså, jeg skriker i frustrasjon av mye av det du skriver men noen ganger er dine betrakninger så fordømt presise

Men muslimene da Brutus, tror du de lar seg lure? Tviler sterkt på at du finner Nespresso maskiner i deres hjem. Men så drikker de vel ikke kaffe heller, ei heller er de så opptatte av miljøet .... men dette vet jo du alt om :fasinert over at du ikke drar inn islam:

Sist redigert av Lisa : 28-01-11 kl 23:24.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 00:00   #3
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Altså, jeg skriker i frustrasjon av mye av det du skriver men noen ganger er dine betrakninger så fordømt presise

Men muslimene da Brutus, tror du de lar seg lure? Tviler sterkt på at du finner Nespresso maskiner i deres hjem. Men så drikker de vel ikke kaffe heller, ei heller er de så opptatte av miljøet .... men dette vet jo du alt om :fasinert over at du ikke drar inn islam:

Skal du kjøre meg opp?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.