|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva er greia med Nespresso?
Uten tvil.
|
|
|
|
#2 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Hva er greia med Nespresso?Jeg kjenner et par eks-boikottere som rett og slett ikke visste at Nespresso var et Nestlé-produkt. Og når de først var hekta så var det ingen vei tilbake.
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Ja, med den syke kiloprisen på kaffe, så regner jeg med at den drikkes med stjerner i øynene.
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Vi bruker faktisk ikke så himla mye mer på kaffe nå enn vi gjorde før vi fikk maskin. Men vi kjøpte IKKE kaffe på dagligvarebutikken tidligere.
|
|
|
|
#5 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det blir jo ei avveing som det meste anna. Prisen er høg men kaffien er god, den er lett å tilberede, den er alltid tilgjengelig, kaffien er fersk. For meg er dette på lik linje med at eg spise indrefilèt, ikkje mørbrad, torrito-tomat, ikkje vanlige tomatar, maldonsalt, ikkje vanlig salt.
|
|
|
|
#6 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er greia med Nespresso?Jeg boikotter Nestle og en Nespressomaskin kommer aldri i mitt hus. Jeg har heller ikke sansen for kapslene da det er unødvendig forsøpling, og så vidt jeg har forstått låser man seg også til en produsent. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|