Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Presang til bursdagsfeiring i barnehagetiden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-11, 20:03   #1
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Presang til bursdagsfeiring i barnehagetiden?

Jeg likte spesielt godt nettopp det at det var en gavefri bursdag.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 11:02   #2
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg likte spesielt godt nettopp det at det var en gavefri bursdag.

Er ikke gaver normalt sett en del av bursdagsfeiringa, da?

HI: Med mindre det var spesifisert at man ikke skulle ha med gave, så hadde vi sendt med gave.

Gammel 04-02-11, 11:38   #3
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

HI: Med mindre det var spesifisert at man ikke skulle ha med gave, så hadde vi sendt med gave.

Joda, gaver er normalt sett en del av bursdagsfeiringen. Våre barn får mange gaver fra familie og venner. De har og får nok. I massevis. Jeg synes faktisk at det kan være et poeng at man ikke alltid skal få gaver. At man alikevel kan ha en hyggelig fest sammen uten at man nødvendigvis må få gaver. Der det å feire sammen og ha det gøy sammen med venner er hovedfokuset, ikke gavene. Det er bare en liten del av hvorfor jeg synes det før være gavefri bursdag når barnehagen inviteres i barnehagetiden. I barnehagetiden skal det ikke være press om å bruke penger på noen andre, nettopp fordi det ikke er valgfritt å gå i den bursdagen.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 12:26   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Joda, gaver er normalt sett en del av bursdagsfeiringen. Våre barn får mange gaver fra familie og venner. De har og får nok. I massevis. Jeg synes faktisk at det kan være et poeng at man ikke alltid skal få gaver. At man alikevel kan ha en hyggelig fest sammen uten at man nødvendigvis må få gaver. Der det å feire sammen og ha det gøy sammen med venner er hovedfokuset, ikke gavene. Det er bare en liten del av hvorfor jeg synes det før være gavefri bursdag når barnehagen inviteres i barnehagetiden. I barnehagetiden skal det ikke være press om å bruke penger på noen andre, nettopp fordi det ikke er valgfritt å gå i den bursdagen.

Jah! Du gir meg tilbake trua, Heiko.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 12:15   #5
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Jeg mener at et arrangement som foregår i barnehagetiden er et arrangement i barnehagens regi, og da syns jeg virkelig ikke det er naturlig at man skal stille med gaver.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.