Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rate your week!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-11, 09:33   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rate your week!

I høve "snu vinteren til noko kjekt" tok eg ei analyse over korleis eg rangerer vekedagane mine. Ut i frå det skal eg prøve ha et meir positivt fokus, slik at eg muligens klare å snu mønsteret pittelitt. Slik ser mi veke ut:
1. Fredag. Helg i vente, ofte koselig dag på jobb. Elskar følelsen av fredags ettermiddag!
2. Laurdag.
3. Søndag.
4. Torsdag.
5. Onsdag.
6. Tirsdag.
7. Mandag

Det overodna målet er sjølvsagt å hate mandagen litt mindre. Og forhåpentlig hate vinteren litt mindre. Årstidrangeringa mi hadde sjølvsagt vore sommar, vår, haust, vinter.

Korleis ser vekene dine ut mentalt? Og korfor?

Gammel 27-01-11, 09:38   #2
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rate your week!

1. Fredag (pffff.. rakk jo ingenting denne veka, men pytt)
2. Søndag (ein lang blank dag til familien)
3. Lørdag (litt styr med handling og ting som skal skje)
4. Mandag (er glad i mandag. Blanke ark. Pågangsmot for innsats på jobb)
5. Tirsdag (fortsatt tid til å få mykje gjort på jobb. Jepp, dette går bra)
6. Torsdag (ah. heimekontor, kanskje eg får gjort litt likevel?)
7. Onsdag (for seint å begynne større oppgåver på jobb, kor blei mandag og tirsdag av?)

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 09:42   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

1. Fredag- en vidunderlig dag!
2. Lørdag- fremdeles lang helg i vente.
3. Søndag- deilig daffedag.
4. Tirsdag- en dag i uken jeg sjelden har planer på ettermiddagen, og det er Greys eller Fruene på tv.
5. Onsdag- halvveis til helg, fabelaktig spinningtime med favorittinstruktør.
6. Torsdag- denne dagen burde vært etter søndag, men er oftest preget av litt kaos; huset flyter, ungene har mye lekser, ofte ingen middagsplaner i hus.
7. Mandag- denne dagen sliter jeg med, spesielt kl. 06.30. Men den kommer seg på formiddagen på jobb, når vi har koselige pratestunder med kollegaer.

Jeg ser at jeg egentlig har fine uker, og lite å klage over...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 09:43   #4
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

1. Fredag. Deilig dag; bare en time undervisning, helga ligger foran oss.
2. Lørdag. Fri, koselige ting å finne på, filmkveld med ungene, fortsatt mer igjen av helga
3. Torsdag. Ingen undervisning, kan bruke hele dagen til å roe ned, rette, planlegge
4. Søndag. Fri, men helga er over. Ofte lang dag
5. Onsdag. Mye undervisning, men fin formiddag.
6. Mandag. Ukas første dag. Møter på morran, masse undervisning, full ettermiddag
7. Tirsdag. Seks timer undervisning på rappen. Sliiitsomt

Gammel 27-01-11, 09:43   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fredag ledar ser eg.

Gammel 27-01-11, 09:44   #6
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Fredag ledar ser eg.

Jepp, og tenk imorgen når vi våkner......da er det FREDAG!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 09:45   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jepp, og tenk imorgen når vi våkner......da er det FREDAG!

Skal tru om eg nokon gong gler meg like mykje over ein mandag?

Gammel 27-01-11, 09:47   #8
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Fredag: Mannen kommer hjem, det er helg
Lørdag: Helg!
Søndag: Slappis-dag.
Mandag: Fortsatt utvilt, og full av pågangsmot.
Tirsdag: Kose seg foran TV-kveld.
Onsdag: Midt i uka - sliten, men fortsatt lenge til helg.
Torsdag: Vaskedag, og huset bærer preg av travle dager så det tar en halv evighet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 15:13   #9
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg må ta utgangspunkt i en normalsituasjon siden jeg de siste åtte ukene bare har hatt to dager fri fra jobb. (første jule- og nyttårsdag.) Denne perioden er snart over, og da blir uka mi som følger:

1. Fredag. Fredagsfølelsen er ikke oppskrytt, og på jobb er den smittende og gir en egen stemning.
2. Lørdag. Alt kan gjøres etter innfallsmetoden og jeg har god tid til barna.
3. Søndag. Familiedagen. Alltid deilig og lang middag med minst ti rundt bordet.
4. Torsdag. Det nærmer seg helg, og jeg er ofte hos svigermor og strikker sammen med en datter eller to.
5. Mandag. Liker ny og blank uke. Alltid godt forberedt til ny arbeidsuke.
6. Onsdag
7. Tirsdag.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 15:24   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gitt opp konseptet "ukedager".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 15:31   #11
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Torsdag: I dag er den første dagen i resten av mitt liv! Jeg skal aldri mer prokastinere, skal bare sjekke FB, FP og google et par ting...
Fredag: Helg. Bra! Godis. Tv.
Lørdag: Helg. Herlig! Forhåpentligvis koselige planer på dagen. Kanskje noe festaktig på kvelden. Stort sett hjemmekos.
Søndag: Helg? Ennå? Snart mandag!
Mandag: En ny, blank uke foran meg! Tenk på alt jeg kan få gjort!
Tirsdag: Hvor ble det av mandag?
Onsdag: Midt i uka, jo!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 15:49   #12
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

1. fredag (deilig ukeslutt, sofakos, gulrekka på tv)
2. lørdag (rydde og ordne-dag, god mat, mer tv/sofakos)
3. søndag (turdag, som regel søndagsmiddag med familie, men litt trist fordi helgen snart er slutt)
4. tirsdag (den store tv-dagen: for tiden Greys - medium - og noe mer hvis jeg ikke har sovnet på sofaen)
5. torsdag (snart fredag)
6. onsdag (jobbenergien på topp)
7. mandag (drittdag)

Men fra neste uke håper jeg mandag kommer på plassen etter lørdag, for da skal jeg ha fri hver mandag ut august.

Årstidene rangerer jeg slik: Vår - sommer - høst - vinter

Sist redigert av Tangina : 27-01-11 kl 16:07.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 16:01   #13
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Denne uka er alle dagene på 1. Jeg har så avsindig mye å gjøre på veldig kort tid.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 16:04   #14
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fredag: Helgefølelsen er fantastisk
Lørdag: Fortsatt herlig helg
Torsdag: Litt helgefølelse
Søndag: Slappe av dag
Onsdag: Midt i uka...
Tirsdag: ja...
Mandag: Blæ

Gammel 27-01-11, 16:39   #15
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Mandag: Ny uke, blanke ark, nye muligheter!
Fredag: Endelig helg, weeee!
Lørdag: Fortsatt helg!
Torsdag: Ikke lenge igjen til helga!
Søndag: Deilig slappe-av dag, men ofte ganske kjedelig med obligatoriske besøk
Onsdag: Midt i uken
Tirsdag: Grusom dag, lang som et vondt år, og mandagsfølselsen har forsvunnet slik at jeg bare ser en lang uke foran meg.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 17:07   #16
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fredag: helg!
Lørdag: fremdeles helg
Søndag: Kan sove lenge og daffe
Torsdag: Ok dag på jobben timeplanmessig, snart helg
Onsdag: snart helg, spinning med favorittinstruktøren
Tirsdag: lenge til fredag, men det går rette veien
Mandag: nope! Det finnes rett og slett ikke noe bra å si om mandager. I don't do Mondays.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 17:10   #17
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har gitt opp konseptet "ukedager".

Jobbar såkalla oljeturnus, så her er det helg og kvardag i ei sann smørje. Godt eg har mann i dagtidsjobb og barn i skule og barnehage. Uten dei ville eg neppe holdt styr på kva dag det var.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.