|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I mål
|
Sv: Ting man må ha til en babyJeg har ikke lest hele tråden. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ting man må ha til en baby
Minsten er født i mai, og har tykk fleecepose i bilstolen nå i vinter. Hva så om han er stor? Det er jo ikke varmere av den grunn..? Jeg leverer eldste i barnehagen om morgenen, og enkelte dager hadde det vært guffent uten bilstolpose i vinter. Jeg har også regntrekk til bilstolen.
|
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Ting man må ha til en babySommergutten min har for lenge,lenge siden vokst ut av dunposen til bilsetet. Det er jeg glad jeg bare hadde lånt, for det varte ikke mange ukene.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Ah, den ser jeg. Minsten er ikke så stor. Fleeceposen kan brukes lenge enda. Men om man får store barn så er det er vel verre.
|
|
|
|
#5 |
|
heimføing
|
Enig. Vi brukte brødposer til bleier med farget innhold, og kastet rett i den vanlige søppelbøtta. Husk at bleiebøtta står gjerne på oppvarmet badegulv også, nei æsj.... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I mål
|
Jeg skjønner jo at det kan være praktisk, men særlig nødvendig er det ikke hvis man skal kutte ut noe - og jeg ville ikke prioritert det til en vårbaby. Det er jo bare å ta på en dress isteden? Når det regner lar jeg henne få litt regn på seg eller tar en paraply over *ond mor*. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting man må ha til en babyDet finnes UV filter til TFK vognen. Du må ikke ha zapp når du har den siden sete passer på vogna (egentlig uansett hvilke sete du kommer til å kjøpe for det finnes universal feste). Men er jo greit med en trille også. Jeg har TFK sin trille som kan brukes med samme bilstol adapter og samme bagdel. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|