Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bloggeren Voe og slemme internettet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-11, 14:47   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bloggeren Voe og slemme internettet

Voe bor i fosterhjem? Det har ikke jeg fått med meg.
Når en så ung jente blir profilert så mye, og all den oppmerksomheten gjør det jo vanskelig når offentliggjøringen av nedleggingen, blir dagstema i det fleste medier.
Løsnigen her hadde vel vært å bare slutte å blogge, ikke lage flere innlegg eller svare på kommentarer så hadde vel hele bloggen dødd ut i stilhet. Nå har Voe kommet i fokus pga. de vil slemmingene til livs og det er et stort ansvar for en 15 åring.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 23:00   #2
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Voe bor i fosterhjem? Det har ikke jeg fått med meg.

Hadde det bare vært fosterforeldre hadde de vel ikke hatt samme etternavn....

Gammel 22-01-11, 23:17   #3
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lest i bloggen hennes, snuppa i huset her viste meg den for lenge siden. Hun skrev selv der at hun bor i fosterhjem.

Gammel 23-01-11, 01:41   #4
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg har lest i bloggen hennes, snuppa i huset her viste meg den for lenge siden. Hun skrev selv der at hun bor i fosterhjem.

Fant ikke noe informasjon om dette ellers... ei i infoen på bloggen eller via google-søk...

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.