Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-11, 17:07   #1
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Denne kom i dag og jeg er forelsket.. . Jeg var i utgangspunktet litt usikker på fargen, men IRL var den helt nydelig. Ah.....gleder meg til vår .

Søtt broderi på ryggen bak var det også

Sist redigert av Liljekonvall : 21-01-11 kl 23:21.
Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 21-01-11, 17:11   #2
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Denne kom i dag og jeg er forelsket.. . Jeg var i utgangspunktet litt usikker på fargen, men IRL var den helt nydelig. Ah.....gleder meg til vår .

Søtt broderi på hetta og ryggen bak var det også

Den er lekker! Hvor kjøpte du fra?

Gammel 21-01-11, 18:58   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

I dag var jeg innom Noa Noa etter jobb, og der var det helt Texas pga salget. Og jeg slo til på en kjole jeg har ønsket meg, men måtte ta til takke med å gå ned en str. Mulig jeg må sy den ut litt, f.eks. ved glidelåsen. Evt holde pusten.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 21-01-11, 23:20   #4
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Den er lekker! Hvor kjøpte du fra?

Bestilte på www.chicliving.no rett etter de var lagt ut på nett. Tror ikke jeg så den da jeg tittet i nettbutikken i sted, men det har kommet inn en annen type kåpe...Jeg prøvde å få tak i samme type kåpe, vinterutgaven, før jul, men de ble revet bort i løpet av minutter etter at de ble lagt ut...

Men er det Carma den heter, butikken i Trondheim som fører Chill ? Kanskje de har den ?

Liljekonvall er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:47.