|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage fører til omsorgssvikt?( VG)Jeg er heller ikke særlig med på FrP's politikk. Men derfra til å kalle en FrP (eller andre) politikere hjernedøde er for meg så søkt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
"De"
|
Sv: Barnehage fører til omsorgssvikt?( VG)Det er temmelig lavmål å kalle noen som ikke er hjernedøde for hjernedøde.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage fører til omsorgssvikt?( VG)
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Ja, det har du da vitterlig bevist en del ganger.
|
|
|
#7 |
|
Ser lyst på livet
|
Å si at barnehage fører til omsorgssvikt faller jo, etter mitt syn, på sin egen urimgelighet. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Barnehagen kan selvsagt utøve omsorgsvikt. Hva får deg til å tro noe annet når foreldre kan utøve det? Batnehagen kan også påvise omsorgsvikt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ser lyst på livet
|
Om barnehagen utøver omsorgssvikt så tror jeg (og håper) at de som jobber der har såpass yrkesstolthet at det blir fort oppdaget, slått ned på, og satt i gang tiltak for at det ikke skal skje igjen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Epikur
|
Sv: Barnehage fører til omsorgssvikt? (VG)Jeg tror Karin Woldseths problem her er sviktende logikk.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|