Sv: Styggeste biler - topp 3
Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.
Det er så mye stygt at jeg klarer ikke å velge ut bare 3. Alt fra bl.a Nissan, Toyota, Suzuki og Fiat (for å nevne noen) ser aldeles skrekkelig ut. Noen modeller verre enn andre, og de er virkelig ille. Hadde ikkje kjørt noe slikt om jeg så hadde blitt tvunget til det. :jåle:
Nissan Quashqui synes jeg er ganske ok, men det er mye ellers der som ikke ser ut. Nye Nissan Juke ser jo helt for jævlig ut.
Dagens Avensis ser ok ut fra siden, men tipper det ikke tar så lang tid før den får en facelift. Tror fronten er årsaken til Avensis egentlig ikke selger så godt for tiden (selger for så vidt ikke dårlig, men sett ut i fra salget av forrige modell opp i mot konkurrentene, går det vel egentlig ikke så bra).
Dagens Grand Vitara var ikke så ille når den kom, men begynner å bli "utdatert". Resten av bilene fra Suzuki synes jeg er så som så. Swift kan være litt kult i pynta drakt.
Nye Mazda 5 ser virkelig ille ut synes jeg:

Forrige versjon var finere. Å rette ut bulker tror jeg er bare noe man kan glemme - her skiftes karroseriplatene ut. Enda et fint tiltak for dyrere forsikringer.