Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?
Opprinnelig lagt inn av Pia, her.
Jeg synes det er kjerring og litt tretten på dusinet. :dukker:
Ja, det utsagnet der kan du godt få dukke for! Disse klærne er til dels vidt forskjellige, vil jeg si, og kan ikke uten videre skjæres over én kam.
Nå er det sikkert min tur til å dukke, men jeg synes egentlig denne tråden er litt teit (for å bruke et kjerringaktig og utdatert uttrykk som går overens med stilen min. ) Jeg føler meg ikke spesielt truffet, da jeg ikke er noen storforbruker av noen av merkene, men hva er egentlig vitsen med å legge til rette for direkte kritikk av klær som det utvilsomt er mange her inne som bruker mye? Det er mulig jeg er spesielt hårsår og tar klær for personlig, men jeg synes i alle fall ikke det er særlig hyggelig å lese eller høre om plagg jeg bruker at de er barnslige, "kjærringaktige", sukkersøte, dusinvare, stygge eller hva det måtte være. (Ikke at jeg alltid har holdt min sti ren på dette feltet sjøl, sikkert - ryggmargsrefleksen min var å starte en tilsvarende tråd om Jean Paul. Og kanskje jeg lagde en liknende om Odd Molly for noen år siden? Ja ja, konklusjonen får vel bli at det er på høy tid å legge seg.)