|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hva synes du om klærne til OM, Cream og Chill? | |||
| Rett og slett elsker dem! |
|
13 | 5,99% |
| Liker dem godt |
|
20 | 9,22% |
| Liker dem, men har dessverre ikke selv |
|
10 | 4,61% |
| Liker dem, men ville ikke gått med dem selv |
|
3 | 1,38% |
| Liker noe av det |
|
97 | 44,70% |
| For søte og snuppete for min smak |
|
36 | 16,59% |
| Liker ikke |
|
14 | 6,45% |
| Kunne aldri brukt penger på så dyrt tøy |
|
48 | 22,12% |
| Småpike-tøy, ser ut som noe 7-åringen kan gå med |
|
22 | 10,14% |
| Kjerring-tøy |
|
24 | 11,06% |
| Annet |
|
5 | 2,30% |
| Hva for no'? / Dustepoll |
|
12 | 5,53% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 217. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg syns noen av klærne kan være fine, selv om det meste er altfor søtt og dillete for meg. Men jeg liker ikke merkene, og vil derfor ikke ha noe derfra. Samme med merket Gant. Mye fine klær og fint i home kolleksjonen, men jeg kan ikke utstå merket og vil ikke handle noe derfra. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Det er ikke min stil. Jeg syns nok det er litt eh... voksent.
|
|
|
#23 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Knalldyre gravikjoler sydd av kjøkkenhåndduker, blonder og velur. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg har noe i disse merkene, men synes mye er for dillete eller FOR hippie (gjelder OM). Fellesneveren er dessverre altfor dyrt i fht. kvalitet, så noen mengder av passe bra klær til blodpriser gidder jeg ikke å kjøpe nei.
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?
Jeg liker også Cream best av disse merkene. Vet du noen som har bra utvalg av Cream-klær?
|
|
|
#26 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Hvor selges Cream, og hva kjennetegner de klærne? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Kontrollfrik
Hvor får man tak i det? :intrisert: |
|
|
|
|
|
#28 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg liker det meste fra CN, OM liker jeg en del av og Cream liker jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
I farta!!
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?OM kler ikke meg og syns mye av det er for mye stoff og mønster. Har sett noen få ting jeg likte.
|
|
|
#30 |
|
På vent....
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om klesmerkene; OddMolly, Cream og ChillNorway?Liker noe av det og synes det er litt for dyrt.
|
|
|
#31 |
|
kamerat
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg klarer ikke å skjønne greia med velur. Volanger, blonder og småblomstrete pastell er heller ikke meg.
|
|
|
#32 |
|
Den som gir seg...
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg liker godt klær fra Cream og CN. OM kan jeg stort sett styre meg for. Klærne fra Cream er ikke spesielt dyrt synes jeg.
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Coco på Sandvika SS har en god del. Sist redigert av Christa : 16-01-11 kl 23:27. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg liker ett og annet OM plagg og eier ett selv. Cream vet jeg ikke hva er. Chill har masse velur med hette, og det liker jeg ikke.
|
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Noe er pent å se på,men passer ikke meg. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kontrollfrik
Hva slags stil er Cream, og selges de i butikker nær meg? (Stavanger.) |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg liker kun OM av de tre, og synes det er stor forskjell mellom merkene. Cream er gjennomgående for dårlig kvalitet og elendig finish, og Chill er i mine øyne kopi av OM sin velourserie.
|
|
|
#38 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg liker endel av dette, og har noe. Jevnt over blir det litt i dyreste laget for meg, men jeg har handlet litt på salg innimellom, kun få ting til full pris.
|
|
|
#39 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg liker en del av kjolene fra Cream og OM. Helst det som er lite dillete, men gjerne litt søtt. Chill har jeg egentlig ikke sett så mye på.
|
|
|
#40 |
|
Ferdiglada
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Gjett.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|