Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hva synes du om klærne til OM, Cream og Chill?
Rett og slett elsker dem! 13 5,99%
Liker dem godt 20 9,22%
Liker dem, men har dessverre ikke selv 10 4,61%
Liker dem, men ville ikke gått med dem selv 3 1,38%
Liker noe av det 97 44,70%
For søte og snuppete for min smak 36 16,59%
Liker ikke 14 6,45%
Kunne aldri brukt penger på så dyrt tøy 48 22,12%
Småpike-tøy, ser ut som noe 7-åringen kan gå med 22 10,14%
Kjerring-tøy 24 11,06%
Annet 5 2,30%
Hva for no'? / Dustepoll 12 5,53%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 217. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-11, 23:06   #21
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?

Jeg syns noen av klærne kan være fine, selv om det meste er altfor søtt og dillete for meg. Men jeg liker ikke merkene, og vil derfor ikke ha noe derfra. Samme med merket Gant. Mye fine klær og fint i home kolleksjonen, men jeg kan ikke utstå merket og vil ikke handle noe derfra.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:08   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke min stil. Jeg syns nok det er litt eh... voksent.

Prisen vet jeg lite om, siden det ikke er tøy jeg ser nærmere på uansett. Jeg har som mål å heller kjøpe relativt dyrt, men holdbart og klassisk tøy, enn å kaste meg på motebølger og bytte ut klesskapet hver sesong.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:09   #23
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knalldyre gravikjoler sydd av kjøkkenhåndduker, blonder og velur.

Neida, det var litt tull. Jeg synes plaggene er overpriset, for søte og blondete og laget for tynne mennesker med små pupper (særlig OM-kjolene), for blass og kjedelig i fargene og ellers lyser det litt "wanna be" av hele greiene. :dukker:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:09   #24
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har noe i disse merkene, men synes mye er for dillete eller FOR hippie (gjelder OM). Fellesneveren er dessverre altfor dyrt i fht. kvalitet, så noen mengder av passe bra klær til blodpriser gidder jeg ikke å kjøpe nei.

Gammel 16-01-11, 23:11   #25
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Jeg liker Cream og har noen kjoler, underkjoler og en tunika derfra.
OM og Chill er ikke min meg, hjerter og tekst er ikke meg. Og så er det dyrt.
Container derimot er et merke jeg liker veldig godt. Dyrt det og men verdt pengene.

Jeg liker også Cream best av disse merkene. Vet du noen som har bra utvalg av Cream-klær?

Gammel 16-01-11, 23:13   #26
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor selges Cream, og hva kjennetegner de klærne?

Jeg synes OM er altfor dyrt og jeg liker bare noe av det.

Jeg har en Chill-kjole, og den er fin. Kostet 1500. Det er vel en god del mindre enn OM? Den er kjempefin, men jeg er litt sånn i stuss over kvaliteten.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:15   #27
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg eier ingen selv ennå og har bare billige etterligninger selv.

Hvor får man tak i det? :intrisert:

Gammel 16-01-11, 23:16   #28
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker det meste fra CN, OM liker jeg en del av og Cream liker jeg ikke.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:19   #29
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

OM kler ikke meg og syns mye av det er for mye stoff og mønster. Har sett noen få ting jeg likte.

Chill

Cream har jeg ikke prøvd eller sett før men kjøpte meg en nydelig underkjole nå.

Gammel 16-01-11, 23:19   #30
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om klesmerkene; OddMolly, Cream og ChillNorway?

Liker noe av det og synes det er litt for dyrt.

Gammel 16-01-11, 23:20   #31
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer ikke å skjønne greia med velur. Volanger, blonder og småblomstrete pastell er heller ikke meg.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:20   #32
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker godt klær fra Cream og CN. OM kan jeg stort sett styre meg for. Klærne fra Cream er ikke spesielt dyrt synes jeg.

Gammel 16-01-11, 23:20   #33
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg liker også Cream best av disse merkene. Vet du noen som har bra utvalg av Cream-klær?

Coco på Sandvika SS har en god del.
Hjerterom By Inko i Harstad sender og de har et godt utvalg.

Sist redigert av Christa : 16-01-11 kl 23:27.
Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:22   #34
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ett og annet OM plagg og eier ett selv. Cream vet jeg ikke hva er. Chill har masse velur med hette, og det liker jeg ikke.

Gammel 16-01-11, 23:22   #35
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noe er pent å se på,men passer ikke meg.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:23   #36
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg liker godt klær fra Cream og CN. OM kan jeg stort sett styre meg for. Klærne fra Cream er ikke spesielt dyrt synes jeg.

Hva slags stil er Cream, og selges de i butikker nær meg? (Stavanger.)

Gammel 16-01-11, 23:25   #37
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker kun OM av de tre, og synes det er stor forskjell mellom merkene. Cream er gjennomgående for dårlig kvalitet og elendig finish, og Chill er i mine øyne kopi av OM sin velourserie.

Det er mye fra OM som jeg ikke liker, men også en hel del som jeg har og bruker masse. Blandet med stilrene plagg stortrives jeg i det !

Gammel 16-01-11, 23:32   #38
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker endel av dette, og har noe. Jevnt over blir det litt i dyreste laget for meg, men jeg har handlet litt på salg innimellom, kun få ting til full pris.

Jeg liker langt fra alle OM-klær, noe blir vel flagrete og annet blir for søtt. Chill N kan bli vel mye "love" og hjerter, men noe er fint.
Har ikke noe fra Cream, tror jeg.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:35   #39
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker en del av kjolene fra Cream og OM. Helst det som er lite dillete, men gjerne litt søtt. Chill har jeg egentlig ikke sett så mye på.

Gammel 16-01-11, 23:41   #40
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjett.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.