Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-07, 21:30   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Tusen takk for mange gode tips og idéer. Jeg tror, som MinaX, at Europa blir for kaldt i dette tidsrommet. Hele Karibien er aktuelt (men vi har vært 1 1/2 uke på St. Martin, så jeg føler vi har gjort den. Det samme med DR.) Hvorfor Bermuda, MinaX? Sammenlignet de andre øyene der?

I utgangspunktet hadde vi utelukket Thailand, Australia, vest-USA (inkl. Hawaii) og Sør-Amerika fordi vi er redd det er for langt å fly. Spesielt hvis Knøtteliten bikker over i krabbealder. Men jeg skal definitivt kikke på det én gang til. Hattifnatt, hvor mye lenger sør enn Saõ Paolo er de stedene du nevner? Vi har liksom gjort kysten fra Natal til SP tidligere, men dette er lenger sør, antar jeg?

Jeg er også med Monsoon ang. India. Det føles ikke trygt nok, spesielt for 3-åringen.

Seychellene har definitivt vært vurdert. Men jeg har vært på Mauritius før, og er redd for at den type (all-inclusive) øyer blir litt kjedelig i 4 uker? Noen som har vært der såpass lenge som kan gi noe input på det?

Kanne, ja takk, gjerne mer info om Sør-Afrika-området. Det er trygt å reise stort sett over alt i Cape West-regionen, ikke sant?

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 25-02-07 kl 21:39.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.